جمعه 30 شهریور 1403 - 10:32

کد خبر 80755

دوشنبه 15 خرداد 1402 - 18:42:44


مدافع بازداشتی در لیست جدید کلینزمن!


ورزش 3/یورگن کلینزمن، سرمربی کره جنوبی، سون جون هو را در ترکیب خود برای بازی‌های دوستانه این ماه مقابل پرو و ​​السالوادور قرار داد. این در حالی است که این هافبک در چین در ارتباط با یک پرونده رشوه در استان لیائونینگ بازداشت شده است.
سون که در تیم شاندونگ تایشان قرار دارد، ۲۳ روز پیش دستگیر شد و هنوز خبر آزادی او منتشر نشده است.
کلینزمن روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول گفت: بدیهی است که همه ما از وضعیت جون هو شوکه شده‌ایم و او از حمایت کامل ما برخوردار است. ما امیدواریم هر روز اتفاقی بیفتد اما خب دست ما نیست.
او ادامه داد: من می‌دانم (فدراسیون فوتبال کره) و مدیران ما به چین رفتند و ما تلاش خواهیم کرد تا او را از آنجا بیرون کنیم و سعی کنیم او را به خانه برگردانیم. اما این در دست ما نیست. او در لیست ما فرار گرفته تا نشان دهیم سزاوار حمایت ماست.
کلینزمن با حمایت از این بازیکن افزود: او در دو بازی مقابل کلمبیا و اروگوئه فوق‌العاده بوده است و ما دلتنگش هستیم. ما واقعا امیدواریم هرچه زودتر آزاد شود.
وزارت خارجه چین قبلاً گفته بود که سون که سال گذشته سه بازی در جام جهانی قطر انجام داد، مظنون به گرفتن رشوه از کارمندان غیردولتی است و توسط اداره امنیت عمومی استان لیائونینگ بازداشت شده است.

 



پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط