شنبه 28 مهر 1403 - 15:59

کد خبر 83303

چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 20:27:00


درباره کاراکتر جذاب احترام برومند این معلم نازنین در «عروسی مردم»


فیلم نیوز/ یکی از نکات مهم فیلم «عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی، بازی احترام برومند است؛ بازیگری که سال‌ها به عنوان مجری برنامه کودک جایگاه ارزشمندی داشت و بعدتر در بازیگری هم این جایگاه را حفظ کرد.

فیلم «عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی از امروز چهارشنبه 17 خرداد روی پرده سینماها رفته؛ فیلمی با بازی نازنین بیاتی و شکیب شجره و هنرنمایی احترام برومند در نقشی متفاوت.

احترام برومند در این فیلم نقش معلم دختری را بازی کرده که با خانواده‌ای ثروتمند ازدواج کرده و حالا اتفاق‌های فیلم در عروسی لاکچری او رخ می‌دهد. آنچه درباره بازی برومند اهمیت دارد این است که در اوج تنش و بحران فیلم، کارآگاه‌وار به میدان می‌آید و مدام در پی این است که از راز اتفاق‌هایی که در عروسی افتاده سر دربیاورد.

 شیرینی شخصیت، جنس بازی و موقعیت‌های بامزه‌ای که این بازیگر در آن‌ها قرار می‌گیرد، یکی از برگ برنده‌های این فیلم به حساب می‌آید.

احترام به عنوان یکی از اعضای خانواده محبوب برومند است. او بخش مهمی از شهرتش را به واسطه اجرای برنامه‌های کودک پیش از انقلاب به دست آورد. احترام از سال 1346 تا 1358 به مدت یازده سال، مجری برنامه کودک تلویزیون بود و بعدتر هم با انتشار نوارهای قصه مجددا همراهی با کودکان را ادامه داد.

برومند از دهه هشتاد تا به حال در شش فیلم و یک سریال بازی کرده است. در فیلم‌های «دیشب باباتو دیدم آیدا» به کارگردانی رسول صدرعاملی، «در سکوت» به کارگردانی ژرژ هاشم‌زاده، «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی و «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی نقش‌هایی کوتاه داشت. در فیلم «وقتی برگشتم» به کارگردانی وحید موساییان ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی بود و در سریال «خواب‌زده» سیروس مقدم هم بازی داشت.

برومند سال 1398 در فیلم «عروسی مردم» بازی کرد و بعد از آن فعالیت دیگری در سینما نداشته است.

«عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی، براساس فیلمنامه جمیله دارالشفاهی ساخته شده و نازنین بیاتی، شکیب شجره، احترام برومند، زهرا داوودنژاد، خسرو بامداد و … در آن بازی دارند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط