جمعه 27 مهر 1403 - 22:58

کد خبر 83376

چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 21:45:00


حضور Baldur’s Gate 3 در سامر گیم فست ۲۰۲۳ تأیید شد


گیم فا/ استودیوی لاریان (Larian Studios) در توییتر خود با انتشار تریلری کوتاه اعلام کرده است که Baldur’s Gate 3 در سامر گیم فست ۲۰۲۳ (Summer Game Fest) حضور خواهد داشت.
   
سامر گیم فست پیش رو که ۸ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۸ خرداد ۱۴۰۲) برگزار می‌شود و ۲ ساعت به طول می‌انجامد، نمایش‌ها و رونمایی‌های بسیاری را از بازی‌سازان و ناشران مختلف شامل می‌شود. تا کنون، حضور عناوینی چون Mortal Kombat 1 ،Alan Wake 2 ،Cyberpunk 2077: Phantom Liberty و Lies of P در آن تأیید شده است.

حال، استودیوی لاریان در توییتر خود خبر نمایش Baldur’s Gate 3 در این رویداد را منتشر کرده است. سازندگان لحظاتی از تریلر را هم منتشر کرده‌اند که شخصیتی جدید به نام گورتاش (Gortash) را معرفی می‌کند. ویدیوی منتشرشده در ادامه قابل مشاهده است:

سامر گیم فست البته تنها رویداد نزدیکی نخواهد بود که در آن نمایشی از این عنوان نقش‌آفرینی مورد انتظار ارائه می‌شود. به تازگی اعلام شده بود که این بازی یکی از ۵۵ عنوانی خواهد بود که در مراسم PC Gaming Show که ۱۱ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.

بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ ۳۱ اوت ۲۰۲۳ (۹ شهریور ۱۴۰۲) برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود. نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس/اس نیز در دست ساخت است، اما انتشار آن به علت مشکلات فنی دیرتر صورت می‌گیرد.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط