پنج‌شنبه 05 مهر 1403 - 00:49

کد خبر 84448

جمعه 19 خرداد 1402 - 10:01:00


«فورد برانکو رپتور ۲۰۲۴» با تغییرات ظاهری جدید رؤیت شد


پدال/ به تازگی تصاویر جاسوسی فورد برانکو رپتور ۲۰۲۴ در رسانه‌ها منتشر شده است. این خودرو که از گرافیک‌های جدید روی بدنه سود می‌برد به پیشرانه ۶ سیلندر با ۴۱۸ اسب بخار قدرت مجهز می‌شود.

فورد برانکو رپتور طرفداران زیادی دارد و به همین خاطر عقاید زیادی درباره اینکه چه عواملی باعث بهبود یا بدتر شدن این آفرودر می‌شوند وجود خواهد داشت. اگر چندساعتی را صرف مطالعه نظرات کاربران فضای مجازی بکنید متوجه خواهید شد که منظور ما چیست. ما حدس می‌زنیم فورد نیز چنین اظهاراتی را بررسی می‌کند تا بازخوردهای لازم از برانکو را دریافت کند و به همین خاطر احتمال دارد آفرودری که در تصاویر مشاهده می‌کنید در پاسخ به همان انتقادات توسعه یافته باشد.

ما این تصاویر را جاسوسی می‌دانیم زیرا کاملاً مطمئن هستیم که فورد نمی‌خواهد این برانکو رپتور فعلاً در انظار عمومی دیده شود. عکاسان صنعتی چندین تصویر از برانکو رپتور در حال حرکت را ثبت کرده‌اند و همان‌طور که مشاهده می‌شود جزئیات زیادی از بدنه در دسترس خواهد بود و عناصر روشن روی رینگ‌ها و گرافیک رپتور در بخش پشتی با رنگ نارنجی کاملاً به چشم می‌آیند و به این ترکیب باید رنگ تیره بدنه را اضافه کرد. قلاب‌های بکسل با رنگ روشن و گرافیک روی کاپوت هم جزو دیگر ویژگی‌های ظاهری هستند.

اما آنچه نظر ما را بیش از همه به خود جلب می‌کند قوس چرخ های فورد برانکو رپتور ۲۰۲۴ هستند که همرنگ بدنه بوده و به نظر می‌رسد یکی از همان بازخوردهایی باشد که فورد از کاربران دریافت کرده است زیرا اکثر افراد خواهان قوس چرخ های همرنگ بدنه بوده‌اند. در حال حاضر فورد آپشن قوس چرخ رنگ شده را برای برانکو رپتور ارائه نمی‌کند بنابراین احتمال دارد نسخه ۲۰۲۴ آن با چنین ویژگی‌ای عرضه شود. یکی از سخنگوهای فورد گفته است در آینده جزئیات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد بنابراین احتمال دارد ما در حال تماشای پیش‌نمایشی از پکیج جدید رپتور ۲۰۲۴ باشیم.

به غیر از موارد یاد شده تغییر دیگری در بدنه دیده نمی‌شود و البته دلیلی هم برای این کار وجود ندارد زیرا خودروی موردبحث در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی و چند ماه بعد راهی نمایندگی‌های فروش شده بنابراین هنوز خودرویی تازه‌نفس است؛ و با وجود پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو که ۴۱۸ اسب بخار قدرت را راهی تمامی چرخ ها می‌کند، برانکو رپتور از نظر قدرت هیچ کمبودی نخواهد داشت.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط