شنبه 28 مهر 1403 - 12:55

کد خبر 85051

جمعه 19 خرداد 1402 - 16:04:45


مانیتور گیمینگ MSI MAG 275CQRF-QD با پنل 2K معرفی شد


گجت نیوز/ مانیتور گیمینگ جدید MSI MAG 275CQRF-QD از پانلی خمیده بهره برده و با رزولوشن 1440p، تجربه‌ای شگفت‌انگیز از بازی‌های ویدیویی ارائه خواهد داد.
 
کمپانی MSI حدودا یک ماه پیش از نمایشگر گیمینگ جذاب G253PF خود با پانل‌های IPS رونمایی کرد که نرخ رفرش شگفت انگیز 380 هرتزی را ارائه می‌داد.

این برند به تازگی در ادامه روند معرفی مانیتورهای گیمینگ با قابلیت‌های خیره‌کننده، از محصولی جدید تحت نام MAG 275CQRF-QD پرده برداشت که از پانلی 27 اینچی و خمیده بهره می‌برد.

در ادامه به معرفی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ MSI MAG 275CQRF-QD
نمایشگر گیمینگ جدید ام اس آی از یک پانل 27 اینچی Rapid VA بهره می‌برد که خمیدگی 1000R داشته و تجربه بصری بسیار غنی و عریضی را ارائه می‌کند.

این نمایشگر همچنین رزولوشن 1440p داشته و نسبت طول به عرض 16:9 را ارائه می‌کند.

جزئیات در این نمایشگر به بهترین شکل قابل مشاهده هستند و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیتی آن نیز تجربه‌ای بسیار عالی را برای گیمرها رقم خواهد زد.

همان‌طور که اشاره شد، مانیتور گیمینگ MSI MAG 275CQRF-QD از پانل Rapid VA استفاده می‌کند که قادر به ارائه نسبت کنتراست 4000:1 بوده و ضمن نمایش رنگ‌هایی زنده، عمق رنگ سیاه بسیار زیادی را ارائه می‌کند.


 

علاوه بر این، زمان پاسخگویی این مانیتور، یک میلی ثانیه است که بسیار سریع به شمار می‌رود و باعث روان‌تر شدن اجرای بازی‌های خواهد شد.

همچنین با پشتیبانی از فناوری FreeSync Premium میزان پرش تصاویر در نرخ فریم‌های بالا کاهش یافته و تجربه بصری انجام بازی‌ها به‌طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

ام اس آی همچنین ادعا می‌کند که این مانیتورهای جدید قابل اوورکلاک کردن هستند و می‌توان نرخ رفرش آن‌ها را از ۱۴۴ هرتز به ۱۷۰ هرتز ارتقا داد. از این طریق، نمایش تصاویر در این صفحه نمایش بسیار روان‌تر از قبل خواهد شد.

از حیث ارتباطات کابل‌های ورودی و خروجی نیز مانیتور گیمینگ MSI وضعیت بسیار مناسبی داشته و ضمن ارائه جک 3.5 میلیمتری هدفون، دو درگاه HDMI 2.0 برای بازی کردن با رزولوشن 1440p و نرخ رفرش 144 هرتز، یک پورت دیسپلی 1.2a برای تجربه گیمینگ 1440p و 170 هرتز، یک درگاه USB 2.0 نوع A، یک درگاه USB 2.0 تایپ B و یک پورت USB-C را هم ارائه می‌کند.

علاوه بر این، MSI همچنین یک سوییچ KVM را هم در مانیتور جدیدش گنجانده که فرآیند اتصال اکسسوری‌ها به دستگاهش را ساده‌تر می‌کند.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و بازارهای هدف این مانیتور گیمینگ ام اس آی در دست نیست. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه‌ها احتمالا باید به وبسایت رسمی MSI مراجعه کرد.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط