شنبه 28 مهر 1403 - 14:58

کد خبر 668171

شنبه 28 مهر 1403 - 12:51:19


این ستاره به هر باشگاهی فروخته می‌شود، جز بایرن!


ورزش 3/بایرلورکوزن حاضر نیست تحت هیچ شرایطی با انتقال فلورین ویرتز به بایرن مونیخ موافقت کند.
ویرتز این روزها به یکی از جذاب‌ترین بازیکنان حاضر در بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا تبدیل شده و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ به صورت جدی شرایط این بازیکن را دنبال می‌کنند و خواهان به خدمت گرفتن او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده هستند.
بایرلورکوزن به لطف درخشش این بازیکن موفق شد قهرمانی فصل گذشته رقابت‌های بوندسلیگا را جشن بگیرد و دوست داشت که همچنان او را در ترکیب تیمش حفظ کند اما به نظر می‌رسد که این ستاره آلمانی هم مایل است که تجربه جدیدی را در دوران فوتبالش به دست آورد و به فکر ترک این باشگاه است.
اولین باشگاهی که نامش در کنار نام این بازیکن مطرح شد بایرن مونیخ بود، اما حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که مدیران لورکوزن حاضر نیستند او را تحت هیچ شرایطی به بایرن بفروشند و مصمم هستند که او را به یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در خارج از آلمان که خواهان جذبش هستند واگذار کنند.
باشگاه‌هایی مانند منچسترسیتی، رئال مادرید، لیورپول، آرسنال و منچستریونایتد از علاقه‌مندان به جذب ویرتز هستند اما اسکای اسپورت تاکید دارد که سیتی محتمل‌ترین گزینه برای جذب این بازیکن است و این در حالی است که رئال هم گزینه‌ای جدی برای او خواهد بود. سیتی امیدوار است که بتواند این بازیکن را به عنوان جانشین کوین دی‌بروینه به جمع بازیکنانش اضافه کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط