پنج‌شنبه 29 فروردین 1404 - 04:03

کد خبر 871152

چهارشنبه 28 فروردین 1404 - 14:01:00


ارائه خدمات استاندارد هیوندای توسط KTL


/ شرکت KTL به عنوان نماینده رسمی کمپانی هیوندای در ایران، ضمن واردات خودروهای این نشان ارائه خدمات استاندارد هیوندای را نیز انجام می دهد.

اولین همکاری های کرمان موتور و شرکت هیوندای به ابتدای دهه ۸۰ شمسی بر می گردد که کرمان موتور و هیوندای کره جنوبی آغاز به همکاری مشترک کردند. در این سال ها، بین این دو شرکت قرار داده های مونتاژ چندین محصول منعقد شد اما بعد از تحریم های هسته ای شرکت هیوندای مجبور به ترک ایران شد. بعد کش و قوس های فراوان مذاکرات ایران گروه ۵+۱ قرارداد برجام بین طرفین امضا شد. بعد از اجرایی شدن برجام، دوباره شرکت های خارجی به بازار ایران بازگشتند و یکی از این شرکت ها نیز شریک کرمان موتور بود. هیوندای بعد از بازگشت به بازار ایران دوباره با کرمان موتور همکاری خود را آغاز کرد. در ابتدا کرمان موتور فقط محصولاتی مانند سانتافه، توسان و النترا را به صورت وارداتی عرضه می کرد اما در سال ۹۵ طی قرار دادی تصمیم بر مونتاژ هیوندای  i10 در ارگ جدید بم گرفت. در ادامه همکاری این دو شرکت، هیوندای اکسنت و النترا نیز در کارخانجات کرمان مونتاژ شدند. به دلیل همکاری کرمان موتور و هیوندای بسیاری از دانش فنی و سبک خدمات به مشتری هیوندای در شرکت کرمان موتور دنبال می شود. تمامی خدمات فروش و پس از فروش شرکت هیوندای در شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) به صورت اصولی و با استاندارد های هیوندای اجرا می شود.

KTL تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران
شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL) تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران است که خدمات فنی و مهندسی محصولات هیوندای را در ایران انجام می دهد. این شرکت با تمام تجهیزات و امکاناتی که در نمایندگی های هیوندای در اجرا می باشد، خدمات خودرو های تولید هیوندای را انجام می دهد. KTL فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرد. KTL در سرار کشور ۶۷ نمایندگی فعال دارد که از این بین ۳۰ نمایندگی آن از استاندارد 2S و ۳۷ نمایندگی استاندارد 3S گروه هیوندای را دارا می باشند. نمایندگی‌ های 2S هیوندای خدمات سرویس و تأمین قطعات یدکی را ارائه می‌دهند، در حالی که نمایندگی‌های 3S علاوه بر این خدمات، فروش خودرو نیز ارائه می کنند. این تقسیم‌ بندی نشان‌ دهنده سطح بالا و گستره بودن خدمات قابل ارائه در هر نمایندگی رسمی هیوندای است و در انتخاب مشتری نقش مهمی دارد. تعمیرگاه مرکزی KTL در تهران دارای ۱۶ جایگاه خدمات دهی به مشتریان بوده. این تعمیرگاه در مساحتی ۱۰۰۰ متری بنا شده که عدد قابل توجهی است. تعداد تکنسین های مجرب خدمات جاده ای شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL)، ۱۰۰ نفر بوده که در جاده های کشور با ۱۰۵ خودرو به دارندگان خودرو های هیوندای خدمات رسانی می کنند. KTL در سال های گذشته همیشه جزء شرکت های با امتیاز بالا در رتبه بندی خدمات به مشتریان قرار داشته است. KTL که تمامی خدمات مربوط به هیوندای را انجام می دهد، اعلام کرده که به تمامی خودروهای هیوندای که در ایران تردد دارند و نیاز به خدمات پس از فروش دارند بدون در نظر گرفتن شرکت وارد کنند، خدمات استاندارد هیوندای را برای آنها انجام می دهد.

وارادات خودرو های با نشان هیوندای
شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) تصمیم دارد که در سال جدید در زمینه واردات خودرو سهم بزرگی از بازار را در دست بگیرد. این شرکت که تنها عرضه کننده رسمی خودرو های با نشان هیوندای است، قصد دارد امسال به صورت انبوه و با تیراژ بالا خودرو های این نشان را وارد کند. تمامی خدمات مربوط به عرضه و خدمات پس از فروش این خودرو ها در مجموعه KTL انجام خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط