یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 01:09

کد خبر 87974

یک‌شنبه 21 خرداد 1402 - 20:36:31


تجربه وحشت با گرافیک بیشتر در تریلر جدیدی از بازی Layers of Fear


ویجیاتو/ استودیوهای بلوبر تیم و Anshar تریلر جدیدی از بازی Layers of Fear منتشر کرده‌اند که ما را بیشتر با داستان آن اشنا کنند.

بازی Layers of Fear روی یک شخصیت جدید تمرکز دارد که به عنوان نویسنده به ما معرفی می‌شود‌. او به یک فانوس دریایی امده و اتفاقات عجیبی شروع به رخ دادن می‌کنند. این تریلر همچنین نشان می‌دهد که شحصیت تصلی بازی با پسر خودش دیداری غیرمنتظره خواهد داشت.

 مطلب پیشنهادی:۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشیجنون، وحشت، اکشن و سرگرمی   بازی Layers of Fear شامل نسخه اول، دوم و بسته الحاقی Inheritance می‌شود که همه آن‌ها با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ بازساری شده‌اند. محتوای جدید بازی نیز The Final Note نام دارد و روی زن شخصیت اصلی نسخه اول تمرکز دارد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

همچنین باید اشاره کنیم که اگر نسخه اول و دوم ااین عنوان را از قبل خریداری کرده باشید، تا دو هفته بازی جدید دا می‌‌توانید با ۳۰٪ تخفیف تهیه کنید. رهگیری پرتو، کیفیت 4K، لومن و نورپردازی با محدوده دینامیکی بالا، همگی به لطف Unreal Engine 5 در این بازی پشتیبانی می‌شوند.

Layers of Fear در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵خرداد) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی با قیمت ۳۰ دلار منتشر می‌شود.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط