یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 01:09

کد خبر 88037

دوشنبه 22 خرداد 1402 - 15:00:00


از قابلیت‌های جدید آنریل انجین ۵ رونمایی شد


ویجیاتو/ آنریل انجین ۵ (UE5) در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین موتورهای بازی‌سازی محسوب می‌شود و اکنون اپیک گیمز از قابلیت‌های جدیدی آن رونمایی کرده است. 

انعطاف پذیری و سازگاری چشمگیر این موتور که به طور پیوسته بیشتر نیز می‌شود، آن را برای توسعه دهندگان جذاب می‌کند. اپیک گیمز به صورت مدام آنریل انجین ۵ را به روز و ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. اکنون این کمپانی تریلری از ورژن جدید UE5 منتشر کرده تا با دستاوردهای جدید آن آشنا شویم. 

این تریلر در شوکیس Future Games Show منتشر شده و به سراغ تعدادی مناظر، دمو و بازی‌هایی که با استفاده از آنریل انجین ۵ در دست ساخت قرار دارند، می‌رود. نکته جالب این است که همه پروژه‌های UE5 بسیار پرجزئیات هستند و کیفیت بصری بالایی دارند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید.

شوکیس تابستانه The Future Games Show توسط اینتل برگزار شده و صداپیشه‌های بازی مرد عنکبوتی ۲، یوری لوونتال (Yuri Lowenthal) و لورا بیلی، مجری‌های آن بودند. بازی‌های زیادی در این رویداد حضور داشتند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به های واتر، Lords of the Fallen و The Bookwalker: Thief of Tales اشاره کرد.

بد نیست اشاره کنیم که یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم و کاربری این موتور بازی‌سازی، تکنولوژی MetaHuman است که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط