سه‌شنبه 28 آبان 1404 - 20:02

کد خبر 949386

دوشنبه 24 تیر 1404 - 10:40:00


شهروندان بدون مراجعه حضوری، شکایت‌های خود را پیگیری کنند


صدا و سیما/ مدیرکل فناوری اطلاعات تعزیرات حکومتی یزد:در راستای هوشمندسازی خدمات عمومی و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات الکترونیک، سرویس کد دستوری USSD ویژه پیگیری شکایات، در تعزیرات حکومتی راه‌اندازی شد.

مرتضی قاسمی گفت: در راستای تحقق ماده ۱۰۷ برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، با هدف گسترش خدمات غیرحضوری، سرویس کد دستوری USSD به منظور پیگیری شکایات شهروندان راه اندازی شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به مصوبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از این پس شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳۵*۴* نسبت به ثبت شکایت و پیگیری لحظه‌ای وضعیت پرونده خود اقدام کنند.

قاسمی همچنین به مزایای این سرویس اشاره کرد و گفت: پس از ثبت شکوائیه از طریق میز خدمت الکترونیکی، شهروندان با وارد کردن کد پیگیری ۱۰ رقمی در سامانه USSD، بدون نیاز به مراجعه حضوری، فرآیند رسیدگی به شکایت خود را دنبال خواهند کرد.






پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط