دوشنبه 02 مهر 1403 - 22:48

کد خبر 9619

شنبه 12 فروردین 1402 - 12:25:00


عملکرد لژیونرها در سالی که گذشت / خوش شانس سال؛ علی کریمی


طرفداری/علی کریمی بعد از 2 سال خانه نشینی در بازی  با انگیس در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان رفت، اتفاقی که باعث تعجب خیلی از اهالی فوتبال شد.

علی کریمی از مسافران عجیب تیم ملی ایران برای بازی های جام جهانی بود.

علی کریمی بازیکنی است که بعد از عدم موفقیت در لیگ قطر، در ابتدای فصل گذشته با باشگاه کایسری سپور قرارداد امضا کرد اما ه دلیل مصدومیت کمر فصل قبل را کامل از دست داد و در این فصل هم حضور چندان پررنگی در بازی های این تیم نداشته است. او زمان زلزله بزرگ در منطقه حادثه نبود.

​​​​علی کریمی یکی از غیرمنتظره ترین بازیکنانی بود که نامش در فهرست نهایی مسافران قطر به چشم می خورد. کی روش اما در اتفاقی عجیب تر برای بازی با تیم انگلیس از علی کریمی در ترکیب اصلی استفاده کرد، اتفاقی که تقریبا تمام اهالی فوتبال را شگفت زده کرد.

این اتفاق از آن نظر بسیار عجیب است که کی روش هم در جام جهانی و هم در جام ملت های گذشته نام علی کریمی را از لیست خط زده بود و اینکه چطور این بازیکن در حساس ترین بازی تیم ملی نامش در ترکیب اصلی دیده شد، جای سوال دارد.

علی کریمی در طول دقایقی که برابر انگلیس بازی کرد، آنقدر پراشتباه بود که کی روش تصمیم گرفت او را بین دو نیمه از زمین بازی تعویض کند تا مشخص شود چقدر این تصمیم اشتباه بوده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط