سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 04:57

کد خبر 9963

شنبه 12 فروردین 1402 - 17:28:00


شروع توفانی سیتی: دو گل در 8 دقیقه


ورزش 3/ شاگردان پپ مصمم برای کسب برد مقابل لیورپول، شروعی توفانی در نیمه دوم داشتند و در کمتر از ده دقیقه، دو گل زدند.
 
 نیمه اول دیدار تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که شاگردان پپ گواردیولا با بازی تهاجمی و زیبای خود استحقاق زدن گل‌های بیشتری را داشتند. آنها ناکامی خود را در نیمه دوم جبران کرده و در عرض 10 دقیقه دو بار دروازه حریف را باز کردند.

در اولین دقیقه از نیمه دوم اولین حمله خطرناک سیتی را شاهد بودیم؛ جایی که یولیان آلوارز، زننده گل اول میزبان، با یک پاس استثنایی و چشم نواز از میانه میدان توپ را به سمت راست زمین حریف فرستاد، جایی که ریاض محرز حضور داشت و با یک سانتر زمینی زیبا کوین دی‌بروینه را در دهانه دروازه در موقعیت گلزنی قرار داد تا نتیجه 2-1 شود.

 
 
شاگردان یورگن کلوپ هنوز از شوک این شروع توفانی خارج نشده بودند که گل بعدی را هم دریافت کردند. این بار نوبت ایلکای گوندوغان بود که در دقیقه 54 ریباند شوت آلوارز را بعد از برخورد به آرلوند از چند قدمی دروازه به گل سوم تیمش تبدیل کند.

 
 
این گونه بود که با گذشت تنها 10 دقیقه از نیمه دوم نتیجه مساوی با پیروزی 3-1 میزبان عوض شد. این اتفاق در حالی رقم خورد که سیتی در نیمه اول با وجود شروعی تهاجمی، گل اول را از لیورپول دریافت کرده بود؛ گلی که آنها را به خلق یک کام بک رؤیایی مصمم کرد.

آنها با به رخ کشیدن قدرت خط حمله خود نشان دادند که حتی در غیاب ارلینگ هالند که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد هم قادر به کسب بردهای پرگل هستند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط