پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 00:13

کد خبر 496423

یک‌شنبه 06 خرداد 1403 - 22:59:00


آینده هیجان انگیز فناوری را در ویدئوی 2 دقیقه‌ای سونی ببینید


شهر سخت افزار/ ویدئوی دو دقیقه‌ای منتشر شده از سوی سونی طرح مفهومی یک کنترلر بازی برای پلی‌استیشن را نشان می‌دهد که هیچ شباهتی با گیم‌پدهای رایج ندارد. این ویدئو حاوی صحنه‌هایی از گجت‌های فرازمانی چون گوشی‌های شفاف، عینک‌های واقعیت افزوده شیک و یک پهپاد بدون ملخ است. بهتر است این ویدئوی جذاب را خودتان ببینید.

در ویدئوی کوتاه مورد بحث چیزهای مختلفی وجود دارد، اما احتمالاً جذاب‌ترین آنها یک کنترلر بازی متعلق به آینده باشد که شبیه به یک حلقه نورانی است. این کنترلر برخی عناصر موجود در گیم‌پدهای کنونی را حفظ کرده است، اما بخش میانی آن خالی و شفاف است.

چشم انداز سونی از آینده فناوری
در همین ویدئو یک صفحه‌نمایش خمیده معلق روبروی کنترلر هم دیده می‌شود که صحنه‌هایی از بازی را به روش هولوگرافی نمایش می‌دهد. هرچند بخش زیادی از این ویدئو بیشتر خیال‌پردازی به کمک گرافیک کامپیوتری است، اما سونی می‌گوید شاید دورنمایی از آینده گیمینگ را هم نشان دهد.

این ویدئو با جمله «خلق واقعیت‌های بی‌نهایت» به پایان می‌رسد که احتمالاً نشان می‌دهد سونی آینده‌ای را تصور می‌کند که در آن دنیاهای واقعی و مجازی بیشتر از هر زمان دیگری در هم تنیده شده‌اند.
 
این ویدئو بازتاب‌دهنده چشم‌انداز سونی برای آینده سرگرمی‌های دیجیتال است که می‌تواند نشانه‌ای از بلندپروازی‌های این کمپانی برای آینده هم باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط