چهارشنبه 11 مهر 1403 - 15:54

کد خبر 499953

چهارشنبه 09 خرداد 1403 - 11:43:30


بازی/ Wild Zombie Online؛ تجربه‌ای متفاوت از زندگی حیوانات


آخرین خبر/ Wild Zombie Online(WZO) بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای اکشن و ماجراجویی از استودیوی بازی سازی 1Games است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 50 هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را کسب کند. با نصب بازی Wild Zombie Online یکی از بهترین شبیه سازهای زندگی حیوانات که زندگی حیوانی کاملا متفاوت را شبیه سازی کرده است را تجربه می کنید! سگ های زامبی، موجودات درنده و خطرناک را شکار کنید و بدانید که اگر شکار نکنید شکار میشوید! در دنیای حیوانات و در قانون جنگل تنها قوی ترین ها زنده می مانند! محیط این بازی پر است از حیوانات وحشی ولی شما هم گله ای از سگ های زامبی را در اختیار دارید و می توانید حتی درنده ترین حیوانات را نیز شکار کنید! حتی بعضی مواقع با اژدهایانی غول پیکر روبرو می شوید که بیشتر در برابر شما مقاومت می کنند و برای شکار کردن شان باید بیشتر تلاش گنید! گله سگ های شما باید در دل هر حیوانی چه اهلی و چه وحشی وحشت بیاندازد! اگر از علاقه مندان به بازیهای خشونت آمیز هستید بدون شک Wild Zombie Online نظرتان را جلب می کند!

همانطور که در بالا نیز گفته شد، بازی Wild Zombie Online هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است و با استقبالی عالی روبرو شده است ؛ شما به این بازی چه امتیازی می دهید؟!بازی Wild Zombie Online شامل سه محیط صحرایی (ساهارا)، پوشیده از برف (سیبری) و استوایی (ساوانا) است؛ شما در این محیط ها با حیوانات وحشی مختلف و حتی اژدهایان زامبی که از دهانشان آتش می بارد روبرو خواهید شد! حتی برخی از آنها قابلیت منجمد کردن یا پرتاب صاعقه را هم دارند! در نقشه های مختلف بازی هر از چند گاهی یک رویداد قرار داده می شود که برای مدت زمان محدودی فعال است و می توانید با رفتن به آن قسمت از نقشه در آن شرکت کنید؛ همچنین میتوانید به صورت آنلاین و تک به تک با کاربران دیگر مبارزه کنید! 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 6.0 و بالاتر
حجم: 540 مگابایت

لینک دانلود برای و

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط