دوشنبه 09 مهر 1403 - 23:04

کد خبر 518226

پنج‌شنبه 24 خرداد 1403 - 19:59:58


آنر مجیک وی فلیپ رونمایی شد؛ گوشی تاشو خوش‌قیمت با نمایشگر خارجی بزرگ


زومیت/ آنر گوشی تاشدنی جدیدش، Magic V Flip را با نمایشگر ثانویه‌ی بزرگ و امکانات جذاب به‌عنوان رقیب تازه‌نفس گلکسی زد فلیپ ۵ معرفی کرد.
 
آنر اولین گوشی تاشدنی خود را در سبک سری زد فلیپ سامسونگ معرفی کرد. این محصول که مجیک وی فلیپ نام دارد برای رقابت مستقیم با نمونه‌های مشابه موجود در بازار ازجمله گلکسی زد فلیپ ۵، اوپو فاید N3 فلیپ و ویوو ایکس فلیپ روانه‌ی بازار می‌شود. آنر Magic V Flip مثل رقبای خود از نمایشگر ثانویه‌ی بزرگ بهره می‌برد که البته گفته می‌شود بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش ثانویه میان مدل‌های هم‌رده است و درنتیجه تجربه‌ی منحصربه‌فردی از کار با دو نمایشگر ارائه می‌دهد.

آنر مجیک وی فلیپ از نمایشگر ثانویه‌ی ۴ اینچی LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲٬۵۰۰ نیت بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش بیرونی برخلاف سایر گوشی‌های تاشدنی مشابه، به شکلی هوشمندانه امکان استفاده از تجربه‌ی دو نمایشگر را به کاربر می‌دهد. قسمت پایین دوربین‌های پشتی دستگاه برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها و ساعت به‌کار می‌رود و بخش باقیمانده‌ی نمایشگر برای اجرای برنامه‌های پرکاربرد ازجمله نقشه، شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های سفارش غذا قابل‌استفاده خواهد بود. همچنین، امکان پخش ویدیو روی نمایشگر ثانویه‌ی دستگاه وجود دارد.


 
آنر می‌گوید مجیک وی فلیپ از لولای اختصاصی این شرکت با نام Luban Hinge بهره می‌برد که گواهی پنج‌ستاره‌ی SGS را دارد و ظاهراً بسیار بادوام، مستحکم و قابل اعتماد است. گوشی تاشدنی جدید آنر ضخامت بسیار کمی دارد که در حالت باز فقط ۷٫۱۵ میلی‌متر و در حالت بسته ۱۴٫۸۹ میلی‌متر است. حسگر اثر انگشت نیز در لبه‌ی کناری قرار دارد و با دکمه‌ی پاور یکپارچه شده است.

نمایشگر داخلی ۶٫۸ اینچی آنر Magic V Flip از وضوح 1.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۳٬۰۰۰ نیت بهره می‌برد. صفحه‌نمایش دستگاه همچنین به فناوری محافظت از چشم در برابر نور آبی مجهز شده است و در بالا و پایین آن شاهد اسپیکرهای استریوی دوگانه هستیم.


 
سیستم دوربین دوگانه‌ی آنر Magic V Flip از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX906 و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دستگاه همچنین از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.


قلب تپنده‌ی آنر Magic V Flip، تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است که در کنار آن ۱۲ گیگابایت رم و تا یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی دردسترس کاربر قرار می‌دهد. همچنین، تراشه‌ی اختصاصی آنر با نام C1+ RF برای بهبود عملکرد شبکه در این گوشی حضور دارد. باتری محصول تاشدنی جدید آنر ۴٬۸۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، سیستم خنک‌کننده‌ی مایع فوق‌باریک، وظیفه‌ی دفع گرما را در این گوشی برعهده دارد. این محصول به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری MagicOS 8 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

برای خرید گوشی جدید آنر Magic V Flip با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت باید ۶۹۰ دلار بپردازید. قیمت گوشی آنر برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت ۷۵۸ دلار و برای مدل یک ترابایتی با رم ۱۲ گیگابایت ۸۲۷ دلار است. شرکت چینی همچنین نسخه‌ی محدود این محصول را با فضای ذخیره‌سازی یک ترابایت و رم ۱۶ گیگابایت با برچسب ۹۶۵ دلار به‌فروش می‌رساند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط