یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 08:53

کد خبر 536283

شنبه 09 تیر 1403 - 21:26:08


آپدیت HyperOS 1.5 با انبوهی از تغییر و بهینه‌سازی منتشر شد


شهر سخت افزار/ جدیدترین آپدیت رابط HyperOS منتشر شده و انبوهی از تغییرات و بهبودها را به همراه داشته است. حجم این تغییرات آنچنان بالا بوده که کاربران گوشی‌های پرچمدار شیائومی آن را آپدیت HyperOS 1.5 نام‌گذاری کرده‌اند.

شیائومی عرضه یک به‌روزرسانی جدید و بزرگ را آغاز کرده که می‌توانیم آن را HyperOS 1.5 برای گوشی‌های پرچمدار بنامیم.

گرچه این نام رسمی آپدیت جدید شیائومی نیست، اما ویژگی‌ها و پیشرفت‌های قابل توجهی که همراه این آپدیت برای گوشی‌های واجد شرایط منتشر شده آنقدر زیاد هستند که کاربران آن را آپدیت HyperOS 1.5 نام‌گذاری کرده‌اند.

این آپدیت جدید را می‌توان یک شاخص مهم توصیف کرد، چرا که کار Xiaomi با رابط کاربری HyperOS 1.0 به پایان رسیده و اکنون در حال آماده شدن برای معرفی نسخه بعدی یعنی HyperOS 2.0 در آینده نزدیک است.

آمادگی شیائومی برای HyperOS 2.0
به گزارش Gizmochina، شیائومی اعلام کرد که با لاگ تغییرات خسته‌کننده قدیمی خداحافظی کرده و به‌روزرسانی‌های بعدی HyperOS را با روش‌ها و متدهای تست جدید بهبود می‌بخشد.

امروز، گوشی‌های هوشمند شیائومی 14، شیائومی 14 پرو، شیائومی 14 اولترا و Redmi K60 Ultra یک به‌روزرسانی شگفت‌انگیز HyperOS دریافت کرده‌اند. این آپدیت جدید تغییرات بسیار زیادی به همراه داشته و اعلامیه پیشین شیائومی را تایید می‌کند. بر همین اساس، می‌توان گفت که این شرکت چینی اولین گام‌ها برای HyperOS 2.0 را برداشته است.



تغییرات و بهبودهای ایجاد شده در این به‌روزرسانی آنقدر زیاد هستند که پوشش تمامی آن‌ها ممکن نیست، با این حال می‌توان گفت که این تغییرات تقریباً تمام بخش‌های رابط کاربری مانند ویجت‌ها، سیستم، صفحه قفل، آلبوم‌ها، مدیریت فایل‌ها و حتی ماشین حساب گوشی‌های فوق را شامل می‌شود.

این به روزرسانی در حال حاضر تنها برای کاربران چینی منتشر شده و هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه جهانی آن اعلام نشده است. در نهایت باید خاطرنشان کرد که Xiaomi همزمان با توسعه رابط کاربری جدید HyperOS 2.0، در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو مانند MIX Flip و MIX FOLD 4 است.

نظر شما در رابطه با آپدیت جدید HyperOS چیست؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط