یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 11:05

کد خبر 645382

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 08:44:35


شکست دربی تلخ بود، اما انگیزه‌ اینتر را بیشتر کرد!


ورزش 3/هاکان چالهان اوغلو، هافبک اینتر، معتقد است هرچقدر هم که شکست مقابل میلان برای آنها سخت بود، اما انگیزه بازیکنان این تیم را بیشتر کرده است.
در یکی‌از مهمترین بازی‌های هفته ششم رقابت‌های سری آ، اینتر با نتیجه پرگل ۳-۲ از سد میزبانش، اودینزه، گذشت و حالا با یازده امتیاز موقتا در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است.
هاکان چالهان اوغلو، هافبک میانی نراتزوری، در گفتگوی خود با خبرنگاران بعد از بازی گفت: "بعد از شش برد پیاپی در دربی، هفته گذشته شکست تلخی را مقابل میلان تجربه کردیم. ما به برد در این بازی حساس عادت کرده بودیم و هنوز هم باور نمی‌کنیم که برابر میلان شکست خوردیم.
به هرحال این نتیجه رقم خورد و چاره‌ای نداشتیم جز اینکه با آن کنار بیاییم. این باخت اگرچه خیلی‌ دردناک بود، اما باعث شد سخت‌تر تلاش کنیم و برای جبرانش متحدتر شویم. خوشحالم که واکنش خوبی به این شکست داشتیم و توانستیم در یک بازی سخت از سد اودینزه عبور کنیم.
این برد کمک زیادی می‌کند تا شکست مقابل میلان در دربی را فراموش کنیم. چاره این ندارین چرا که بازی‌های سختی در پیش است و باید سریعا خودمان را آماده کنیم، چرا که هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی در سری آ و همچنین عملکرد بهتر در لیگ قهرمانان است."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط