چهارشنبه 13 تیر 1403 - 11:17

کد خبر 538244

دوشنبه 11 تیر 1403 - 12:00:49


۳۵۰ واحد مسکونی در زنجان تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد


ایرنا/ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت:  ۳۵۰ واحد مسکونی در استان تا پایان هفته دولت سال جاری افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار کرد: در طول سه سال گذشته،۲ هزار و ۱۸۷ واحد مسکونی در قالب پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و احداث شد.

خواجه ای به تکمیل و واگذاری ۱۳۴ واحد مسکونی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ تاکنون اشاره کرد و گفت: همچنین ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شد.

وی ادامه داد: طراحی و احداث ۲۷۸ واحد مسکونی در قالب پروژه های مسکن محرومین و تکمیل و واگذاری ۵۷ واحد مسکونی به متقاضیان واحدهای مسکن محرومان از برخی اقدامات این نهاد در حوزه مسکن شهری است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نقش مهم مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح اشاره کرد و افزود : برای تسریع در اجرای طرح و کاهش هزینه های نهضت ملی مسکن، مشارکت مردم و متقاضیان در این بخش باید افزایش یابد .

خواجه ای تاکید کرد: با افزایش و مشارکت مردم در اجرای طرح های مسکن ملی علاوه بر تسریع در اجرای پروژه‌ها شاهد رشد سرمایه گذاری هم خواهیم بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط