چهارشنبه 13 تیر 1403 - 10:54

کد خبر 538253

دوشنبه 11 تیر 1403 - 12:05:39


بازی Marvel Rivals از کراس-پلی پشتیبانی خواهد کرد


زومجی/ تاد ساسر، کارگردان مارول رایولز تأیید کرد که این بازی شوتر چندنفره رایگان از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی می‌کند.
  
در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو NetEase Games جزئیات بیشتری از بازی Marvel Rivals را به اشتراک گذاشته است. تاد ساسر، کارگردان مارول رایولز در گفت‌وگو با رسانه Wccftech تأیید کرد که این بازی شوتر چندنفره از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی می‌کند، اما هنوز پشتیبانی بازی از Cross-Progression مشخص نیست.

تاد ساسر اعلام کرد که تیم توسعه از تقاضا برای Cross-Progression آگاه است، اما گنجاندن این قابلیت در بازی Marvel Rivals به این سادگی‌ها نخواهد بود. کارگردان مارول رایولز در پاسخ به سؤالی درباره پشتیبانی بازی از این ویژگی گفت: «هنوز در این‌باره تصمیم‌گیری نشده است. انجام این کار دشوار است؛ بنابراین مشغول بررسی موضوع هستیم. پشتیبانی بازی از این قابلیت چندین‌بار توسط مخاطبین پیشنهاد شده است؛ پس این امکان را بررسی می‌کنیم.»

استودیو نت‌ایز گیمز در میان انبوه بازی‌های تک‌نفره توسعه‌یافته براساس دنیای مارول درصدد ارائه یک تجربه شوتر چندنفره منحصر‌به‌فرد با Marvel Rivals است. مارول رایولز در زمان عرضه به کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 راه خواهد یافت. بتای خصوصی بازی نیز در ماه جولای برگزار می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط