پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 18:53

کد خبر 539964

سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 15:36:55


خروجی در دروازه استقلال، حداقل دو گلر


ورزش 3/در شرایطی که با به خدمت گرفتن دروازه‌بان بوسنیایی توسط مدیران استقلال، وضعیت دروازه این تیم برای لیگ آتی شرایط عجیبی پیدا کرده است، دروازه‌بان جوان این تیم هم که فصل گذشته به صورت قرضی به شمس‌آذر انتقال یافته بود، قصد دارد در تمرینات پیش‌فصل استقلال حاضر شود و بدین ترتیب استقلال برای لیگ بیست و چهارم، پنج سنگربان خواهد داشت!
سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان 23 ساله استقلال که محصول آکادمی همین باشگاه هم است، بعد از حضور در تیم ملی امید و همچنین عملکرد قابل قبول در جریان دیداری که استقلال در آن موفق شد تراکتور را با نتیجه 7 بر 1 شکست دهد، مورد توجه سعید دقیقی قرار گرفت و در ساعات آخر نقل و انتقالات راهی شمس‌آذر شد.
اما حالا با اتمام لیگ بیست و سوم، سعیدی‌فر که هم‌اکنون با استقلال قرارداد دارد، می‌خواهد دوباره به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شود. نکته قابل توجه در خصوص این سنگربان این است که گفته می‌شود از آنجایی که این گلر محصول آکادمی استقلال است، سهمیه بزرگسال و حتی زیر 23 سال را اشغال نخواهد کرد که البته این موضوع نیازمند استعلام آبی‌ها از سازمان لیگ است و باید دید انتقال او به شمس آذر منجر به از دست رفتن این شرایط خوب سعیدی‌فر خواهد شد یا خیر.
در این شرایط و در صورت جذب سنگربان اهل بوسنی، به نظر می‌رسد با توجه به ترافیک بالای این پست در استقلال، نکونام ناچار است حداقل دو نفر از گلرهای تیمش را کنار بگذارد. در حال حاضر، سیدحسین حسینی، سینا سعیدی‌فر، محمدرضا خالدآبادی و محمد جوادکیا چهار دروازه‌بان استقلال هستند و اگر ودران کیوسوسکی نیز جذب شود، آنگاه شاهد ترافیک شدیدی در درون دروازه این تیم خواهیم بود.
به هر شکل به نظر می‌رسد که از میان سعیدی‌فر و خالدآبادی، یک نفر در استقلال ماندگار خواهد شد و کادرفنی در نظر دارد تا گلری که سهمیه بزرگسالان و یا حتی المقدور، سهمیه زیر 25 سال را اشغال نکند، در تیم خود حفظ کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط