یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 11:49

کد خبر 542666

پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 18:47:30


بازدید رئیس کل دادگستری استان از زندان مرکزی بجنورد


برنا/ رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از زندان مرکزی بجنورد بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت موجود و مشکلات زندانیان این ندامتگاه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین براتی‌زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از بخش‌های مختلف این زندان از جمله بند نسوان بازدید و با تعدادی از مددجویان به صورت چهره به چهره گفت‌وگو و در راستای پیگیری‌ مشکلات مددجویان دستورهای مقتضی صادر کرد.
وی در این بازدید با اشاره به مسیرهای قانونی پیش‌بینی شده جهت بررسی و پیگیری درخواست‌های مطروحه، اظهار کرد: طبعا این حضور میدانی و گفت‌وگوی چهره به چهره با قضات رسیدگی کننده، مقامات و مسئولان قضایی کمک می‌کند تا در رابطه با آخرین وضعیت مددجویان به جمع‌بندی مناسب برسند و با توجه به مبانی و مستندات قانونی حسب مورد تصمیمات مقتضی اتخاذ کنند.
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی تصریح کرد:دستگاه قضایی در راستای تسهیل مسیر رسیدگی به مسائل و مشکلات مبتلابه مددجویان برنامه‌های متعدد و متنوعی در اشکال مختلف از قبیل میز خدمت، گفت‌وگوهای اختصاصی و ملاقات‌های عمومی در نظر گرفته و این موضوع نشان می‌دهد که دادگستری کل استان در تلاش است یکی از اهداف مندرج در سند تحول قضایی را به بهترین شکل ممکن اجرایی کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط