جمعه 15 تیر 1403 - 00:25

کد خبر 540308

سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 21:55:48


این گل هلند را هم باید به نام خاکپو نوشت


ورزش 3/در شب آخر مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی هلند و رومانی در مونیخ به مصاف همدیگر رفتند و برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی با همدیگر به رقابت پرداختند.
هلندی‌ها که به سختی و به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم به مرحله حذفی رسیده بودند، مقابل رومانی قرار گرفتند که در یک اتفاق غیرمنتظره، بالاتر از بلژیک، اسلواکی و اوکراین، به‌عنوان تیم صدرنشین گروه، به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بود.
بازی را شاگردان رونالد کومان بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۲۰ توسط کودی خاکپو به گل اول رسیدند. پس از آن حملات هلند ادامه پیدا کرد و آنها برای بیشتر کردن اختلاف تلاش کردند.

خاکپو در دقیقه ۶۳ گل دوم را هم به ثمر رساند اما داور آن را به دلیل آفساید رد کرد تا برتری خفیف هلند همچنان ادامه داشته باشد. در نهایت در دقایق پایانی مالن که در ابتدای نیمه دوم به بازی آمده بود، گل دوم را به ثمر رساند.
در دقیقه ۸۳ پس از اشتباه فاجعه‌بار بازیکن رومانی در سمت چپ، خاکپو، بازیکن پرکار هلند در این بازی، توپ را ربود و با حرکتی عالی در سمت چپ محوطه جریمه، توپ را به شکلی کوتاه به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا مالن به راحتی توپ را به تور چسباند و بازی ۲-۰ شد


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط