یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 04:28

کد خبر 542267

پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 12:47:51


تداوم حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله/ برق جولان اشغالی قطع شد


ایرنا/ جنبش حزب‌الله لبنان در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی، مواضع این رژیم در مناطق مختلف را هدف قرار داد، همچنین خبرها از قطع برق در جولان اشغالی پس از شنیده شدن صدای مهیب انفجار حکایت دارند.

به گزارش شبکه المیادین، همزمان با ادامه حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله به مناطقی از فلسطین اشغالی، آژیرهای خطر در برخی شهرک‌ها از جمله متسوفاه و شلومی در الجلیل غربی، کرم بن زمرا و الریحانه به صدا درآمد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ورود بیش از ۲۵ پهپاد از لبنان به فلسطین اشغالی خبر داده و افزودند که آژیرهای خطر در کتسرین و اطراف آن در جنوب جولان اشغالی به صدا درآمد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اصابت چندین موشک مقاومت اسلامی لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر دادند و گفتند که صدای انفجار مهیب در منطقه «گولانی» شنیده شد.

المیادین همچنین گزارش داد که موشک‌های مقاومت به اهدافی در جولان اشغالی اصابت کرده و باعث ایجاد حریق در آن شده است.

همچنین آژیرهای خطر در «کدمات زفی» واقع در جنوب جولان از بیم پهپادهای حزب‌الله به صدا درآمد و علاوه بر آن پایگاه «رویسات العلم» هدف حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفت.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از شلیک بیش از ۱۰۰ راکت حزب‌الله به سمت فلسطین اشغالی در چند ساعت گذشته خبر دادند و گفتند که صدای انفجارهای مهیب به گوش می‌رسد و برق جولان اشغالی نیز قطع شده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونستی نیز از اصابت چند موشک به یک پایگاه نظامی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

عملیات روزانه حزب الله لبنان علیه پایگاه ها و شهرک های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی و منطقه اشغالی جولان (متعلق به کشور سوریه) در حالی است که کارشناسان صهیونیست و تحلیلگران بین المللی در روزهای اخیر بارها درباره گسترش دامنه درگیری در شمال فلسطین اشغالی به تل‌آویو هشدار داده اند.

نشریه «اکونومیست» امروز با مقایسه توان نظامی رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان به نقل از مقام های نظامی-اطلاعاتی این رژیم، اذعان کرد: نابودی کامل حزب الله فعلاً ممکن نیست و جنگ تمام عیار به جان باختن ده ها هزار صهیونیست منجر خواهد شد.

این نشریه در گزارشی به مشکلات پیش روی رژیم صهیونیستی در به راه انداختن جنگ تمام عیار با حزب الله لبنان پرداخت و نوشت: اگر اسرائیل تصمیم به آغاز جنگ برای تضعیف حزب الله و عقب راندن آن بگیرد، ممکن است تهاجم زمینی محدود به جنوب لبنان به یک عملیات نظامی بزرگ منجر شود و ده ها هزار نفر در نتیجه موشک‌باران حزب الله کشته شوند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط