یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 04:09

کد خبر 542312

پنج‌شنبه 14 تیر 1403 - 13:17:00


آماده‌شدن زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه در کهگیلویه و بویراحمد


ایرنا/ رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: همه زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری انتخابات باشکوه، امن و سالم در استان فراهم و کار توزیع تعرفه ها، دستگاه های احراز هویتی و صندوق های اخذ رای نیز آغاز شده است.

سید جواد هاشمی، رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: دو روز دیگر به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و همه زیرساخت‌های انتخابات در استان آماده شده است.

وی افزود: امروز در حال توزیع دستگاه‌های احراز هویتی بین شعب و تعرفه‌های انتخاباتی برای ارسال به شهرستان‌ها و بخش‌ها هستیم و فردا صبح کار توزیع صندوق‌های رای هم به اتفاق محافظین، ناظرین، مامورین و اعضا شعب انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: درخواست ما از مردم این است با توجه به اشکالاتی که در انتخابات گذشته به خصوص در ساعات پایان شب به وجود آمد و با کمبود تعرفه و خستگی ۱۳ ساعته بین عوامل اجرایی انتخابات روبرو شدیم ممکن است باعث برخورد نامناسب بشود، از مردم تقاضامندیم در ساعات اولیه برای اخذا رای حضور پیدا کنند.

هاشمی با اشاره به موضوع ارائه مدارک هویتی که باید ارائه شود، عنوان کرد: رای گیری با شناسنامه و کارت ملی انجام می گیرد و توصیه اکید بوده که برای دستگاه احراز هویت کارت ملی همراه داشته باشند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط