شنبه 14 مهر 1403 - 22:19

کد خبر 545950

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 13:09:16


وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد


ایرنا/ کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتا شدید از بعدازظهر امروز (یکشنبه) مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

حسین سلطانی، کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان اظهار کرد: آسمان اغلب نواحی استان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری بوده و در شهرستان طارم میزان ابرها بیشتر است.

وی با بیان اینکه وزش باد نسبتا شدید تا فردا ادامه می یابد،‌ یادآور شد: نیمه دوم هفته جاری شدت وزش باد کمتر و شرایط پایداری در استان حاکم می‌شود.

سلطانی اظهار داشت: امروز و فردا دمای هوا به طور موقت و نسبی در نواحی مختلف استان کاهش می یابد و اواخر هفته به تدریج افزایشی و هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می شود.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۲۵ درجه سانتیگراد بیان کرد و ادامه داد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۲۱ و ۳۴ درجه، ابهر ۲۳ و ۳۴ درجه،‌ خرمدره ۲۴ و ۳۴ درجه، آب‌بر ۲۵ و ۳۸ درجه، قیدار ۲۰ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۱۸ و ۳۲ درجه و ماهنشان ۲۱ و ۳۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط