شنبه 14 مهر 1403 - 22:32

کد خبر 546032

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 13:57:04


سرقت ۱۶ هزار درب منهول فاضلاب در اهواز طی ۳ سال گذشته


ایرنا/ قائم مقام آبفای اهواز از سرقت ۱۶ هزار درب منهول فاضلاب در اهواز طی سه سال گذشته خبر داد و گفت: این موضوع، حوادث و مشکلات متعددی برای شهروندان ایجاد کرده است.

فرزان عباسیان، قائم مقام آبفای اهواز اظهار کرد: سرقت درب منهول‌ها علاوه بر بروز مشکل در تردد وسایل نقلیه، باعث انسداد خطوط و پس زدگی فاضلاب به مرور زمان خواهد شد.

وی با اشاره به شناسایی سه هزار درب منهول به سرقت رفته در سال جاری افزود: امسال یک هزار درب منهول فاضلاب در سطح شهر نصب شده و در حال خرید یک هزار درب دیگر هستیم؛ تلاش بر این است تا قبل از شروع فصل بارندگی، مابقی درب‌ها نصب شود.

قائم مقام آبفای اهواز بیان کرد: درب‌های سابق از جنس چدن بود و به دلیل ارزش مالی، به سرقت می‌رفت به همین دلیل در سال‌های اخیر به نصب درب‌های کامپوزیتی و کم ارزش مبادرت شد.

وی با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی گفت: جلوگیری از به سرقت رفتن درب های منهول از آبفا به تنهایی ممکن نیست و انتظار می رود دیگر مراجع ذیصلاح به طور جدی در این موضوع ورود کنند.

عباسیان ادامه داد: سرقت درب منهول در اهواز افزایش یافته که مشکلات متعددی برای شهروندان ایجاد خواهد کرد لذا باید اقدامات فرهنگی مناسبی در این خصوص انجام شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط