یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 01:31

کد خبر 653227

شنبه 14 مهر 1403 - 22:21:06


ستاره سپاهان در نقش مهدی طارمی!


ورزش 3/هافبک بورکینافاسویی سپاهان یک پنالتی عجیب برای تیمش در لحظات پایانی به دست آورد.ستاره سپاهان در نقش مهدی طارمی!

در شرایطی که استقلال خوزستان برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد و سعی داشت در لحظات پایانی با حملات پیاپی دروازه سپاهان را باز کند، اما به یکباره روی ضدحمله سریع طلایی پوشان، این تیم روی دایو برایان دابو و برخوردی که اصلا اتفاق نیفتاد و هیچ خطایی رخ نداد، محمدحسین زاهدی‌فرد نقطه پنالتی را نشانه رفت تا احمد گوهری به شدت نسبت به او معترض شود.

احمد گوهری که نمایش درخشانی مقابل سپاهان داشت و فقط روی یک شوت مهار نشدنی از مهدی لیموچی و هم‌تیمی سابقش گل خورده بود، در وقت‌های تلف شده در موقعیت تک به تک با برایان دابو قرار گرفت و در حالی که هیچ خطایی روی دابو مرتکب نشد، داور برخورد این گلر را تشخیص داد و حتی به او کارت زرد نشان داد.

دابو که چهار روز قبل در لیگ قهرمانان آسیا فوق‌العاده کار کرده و یک گل دیدنی به استقلال تاجیکستان زده و یک پاس گل داده بود، در لحظات پایانی مسابقه امشب برابر استقلال خوزستان هم با دایو عالی که مشابه با حرکت‌های مهدی طارمی بود، کاری کرد تا زاهدی‌فرد فریب بخورد و نقطه پنالتی را نشان بدهد.

پنالتی بحث برانگیز و نادرست سپاهان که ژوزه مورایس هم به آن اعتراف کرد را احمد گوهری با شیرجه دیدنی گرفت و اجازه نداد کاوه رضایی گلزنی کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط