یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 02:46

کد خبر 653307

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 01:21:11


مشکلات ادامه‌دار رئال؛ وینی مصدوم شد!


ورزش 3/جونیور، ستاره رئال مادرید، در اواخر بازی برابر ویارئال، با مصدومیت زمین را ترک کرد.مشکلات ادامه‌دار رئال: وینی مصدوم شد!

با اینکه رئال مادرید در آخرین بازی پیش از آغاز فیفادی توانست ویارئال را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد، اما مصدومیت دو ستاره تیم، شیرینی سه امتیاز را از بین برد.

وینیسیوس جونیور در دقیقه ۷۳ بازی روی پاس فدریکو والورده که گل اول بازی را در نیمه اول به ثمر رسانده بود، موفق شد دروازه مهمان را باز کند و بازی ۲-۰ شود. با این حال لبخند خیلی زود از روی صورت ستاره برزیلی محو شد.

در هفتادوهفتمین دقیقه بازی، وینی روی جدال با سرخی کاردونا برای گرفتن توپ، به زمین افتاد و دستش را روی شانه‌اش گذاشت. این علامت نگران‌کننده‌ای برای کارلو آنچلوتی بود که تیمش مشکلات زیادی در خط حمله دارد.

وینیسیوس بلافاصله به بیرون زمین برده شد و دو دقیقه بعد جایش را به آردا گولر داد. هنوز نوع و مدت مصدومیت این بازیکن مشخص نیست و باید دید او می‌تواند به اردوی تیم ملی برزیل ملحق شود یا خیر. این در حالی‌ است که کیلیان امباپه، دیگر ضلع خط حمله رئال، به تازگی از بند مصدومیت رها شده و حالا وینیسیوس جای او را در لیست مصدومان پر کرده است


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط