یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 02:47

کد خبر 653306

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 01:19:36


گلایه اینزاگی؛ نباید این همه گل بخوریم!


ورزش 3/اینزاگی، سرمربی اینتر، از کسب سومین برد این هفته خوشحال است اما از تیمش انتظار دارد که کمتر گل دریافت کنند.گلایه اینزاگی: نباید این همه گل بخوریم!

 اینتر در بازی هفته هفتم سری A به سختی سه امتیاز را کسب کرد. با وجود اخراج گیلرمو ماریپان از دقیقه 20، اینتر با نتیجه 3-2 از شد تورینو گذشت.

با این نتیجه، اینتر در یک هفته سه بازی انجام داد و هر سه بازی را برد. با این حال سیمونه اینزاگی از تیمش انتظار دارد که گل‌های کمتری دریافت کنند.

اینزاگی پس از بازی به به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "ما باید بعد از دربی واکنش نشان می‌دادیم و نمی‌توانم از تعهد تیم گله کنم چون ما با شایستگی هر سه بازی دین هفته را بردیم. واضح است که ما نیاز به پیشرفت در برخی جنبه‌ها داریم، ما بهای سنگینی را برای هر حواس پرتی کوچک می‌پردازیم.

بچه ها روحیه فوق‌العاده‌ای دارند، اما با توجه به تمام کارهایی که امروز انجام دادیم، نباید 3-2 برنده می‌شدیم. تورینو هرگز تسلیم نشد، دروازه‌بان آن‌ها سیوهای زیادی انجام داد و در ضربات پایانی دقت نداشتیم، همه این‌ها درست است. با این حال، با توجه به اینکه این سومین بازی در یک هفته بود و همه آن‌ها را بردیم، نمی‌توانم شکایتی داشته باشم."

دلیل حضور الساندرو باستونی، هاکان چالهان اوغلو و هنریم مخیتاریان در تمام بازی‌ها؟

در این لحظه، به نظر می‌رسد که آنها در فرم بدنی خوبی هستند. باستونی و چالهان اوغلو زود تعویض شدند تا به آن‌ها کمی استراحت بدهیم. من به تمامی بازیکنانم نیاز دارم، همه آن‌ها به سختی تمرین می‌کنند و من را وادار می‌کنند به شدت در مورد انتخاب‌هایم فکر کنم، اما این انتخاب‌‌ها همه بر اساس آنچه در تمرین می‌بینم، انجام می‌شود.

چرا در چمپیونزلیگ یک گل دریافت کرده‌اید در لیگ 9 گل؟

مقابل منچستر‌سیتی و ستاره سرخ گل نخوردیم اما امکانش وجود داشت. لحظاتی از این قبیل در فوتبال وجود دارد و سعی می‌کنیم روی آن کار کنیم، چون می‌دانیم کاری که در حال حاضر انجام می‌دهیم، کافی نیست. خوشحالم که بچه‌ها خیلی سخت کار می‌کنند و مشتاق یادگیری هستند. خوشبختانه هم امروز و هم مقابل اودینزه دو گل خوردیم و باز هم پیروز شدیم، اما نباید این اندازه گل دریافت کنیم و باید به این روند پایان بدهیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط