یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 02:18

کد خبر 546304

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 17:17:04


۱۵۷ هزار مشترک برق خانگی استان مرکزی مشمول پاداش صرفه‌جویی شدند


مهر/ مدیرعامل شرکت برق مرکزی گفت: حدود ۱۵۷ هزار مشترک برق خانگی این استان از مجموع ۳۶۸ هزار قبض برق صادره از ابتدای خردادماه تاکنون، مشمول پاداش صرفه‌جویی شدند.

محمود محمودی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار کرد: برای مشترکان خانگی، از ابتدای خردادماه تاکنون حدود ۳۸ میلیارد ریال پاداش تخصیص یافته است.

وی بر تداوم و افزایش همراهی همه جانبه شهروندان در مدیریت مصرف برق طی روزهای آتی تاکید کرد و گفت: با افزایش دمای هوا در روزهای پیش‌رو بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، انتظار است میزان مصرف برق در استان مرکزی به میزان قالب ملاحظه‌ای افزایش یابد و این مسئله، حفظ پایداری شبکه برق به ویژه در ساعات اوج بار را با چالش مواجه می‌کند.

محمودی گفت: حدود ۱۵۷ هزار مشترک برق خانگی این استان از مجموع ۳۶۸ هزار قبض برق صادره از ابتدای خردادماه تاکنون، مشمول پاداش صرفه‌جویی شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی، ضمن تقدیر از همکاری مشترکان برق استان مرکزی، تاکید کرد: تمام ظرفیت‌های فنی به منظور توزیع مناسب انرژی استان به کارگرفته شده است.

وی افزود: در هفته جاری نیاز است همه مشترکان برق به ویژه در بخش‌های اداری و خانگی، حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق به عمل آورند تا شاهد بروز هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز نباشیم.

محمودی گفت: تاکنون ۱۵ مشترک اداری این استان مشمول قطع برق شده‌اند و باید همه ادارات مطابق با مصوبه هیأت وزیران کاهش ٣٠ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و کاهش ٦٠ درصدی مصرف در ساعات غیراداری داشته باشند.

وی اظهار کرد: طی روزهای آتی با توجه به افزایش دمای هوا، این شرکت نظارت خود را بر عملکرد ادارات، افزایش می‌دهد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط