سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 05:54

کد خبر 586728

جمعه 19 مرداد 1403 - 18:05:20


تریلر گیم پلی S.T.A.L.K.E.R. 2 به‌زودی پخش می‌شود


زومجی/ استودیو GSC Game World به‌زودی یک نمایش مفصل از بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl را تقدیم طرفدارها می‌کند.
  
بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl یکی از برجسته‌ترین آثار انحصاری ایکس باکس است که برای عرضه در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است. هیجان طرفدارها برای تجربه این بازی اول-شخص بقامحور روزبه‌روز افزایش می‌یابد و اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌زودی جزئیات بیشتری از استالکر ۲ منتشر می‌شود.

استودیو GSC Game World اعلام کرد که رأس ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه، ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ به‌وقت ایران یک نمایش مفصل از بازی .T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl را تقدیم طرفدارها خواهد کرد. این توسعه‌دهنده گفت که این ویدیو ۳۰ دقیقه خواهد بود و شامل «ویدیوهای پشت صحنه تولید، تعداد زیادی سکانس و بررسی کامل یک مأموریت» می‌شود. استودیو GSC Game World می‌گوید که این نمایش جزئیات زیادی از استالکر ۲ را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl در ابتدا برای انتشار در ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده بود، اما اخیرا با تأخیر مواجه شد و اکنون در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۳ (۲ نوامبر ۲۰۲۴) دردسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. مایکروسافت ماه آینده بازی استالکر ۲ را به نمایشگاه گیمزکام می‌آورد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط