سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 05:55

کد خبر 586769

جمعه 19 مرداد 1403 - 19:12:18


تریلر گیم‌پلی Splitgate 2 قابلیت‌های کلاس‌ها را نشان می‌دهد


زومجی/ تریلر رونمایی از گیم‌پلی بازی Splitgate 2 به معرفی کلاس‌ها و توانایی‌های جنگی منحصربه‌فرد آن‌ها اختصاص یافته است.
   
 
استودیو ۱۰۴۷ گیمز تریلر مفصلی برای رونمایی از گیم‌پلی بازی تیراندازی Splitgate 2 به اشتراک گذاشته است که در آن می‌توانیم سه کلاس (Faction) مختلف که بازیکن‌ها می‌توانند برای رقابت با دیگران به انتخاب آن‌ها بپردازند را مشاهده کنیم. همانطورکه انتظار می‌رود، سبک گیم‌پلی و مبارزه هر کلاس باتوجه‌به مهارت‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی که در اختیار دارند، کاملا متفاوت خواهد بود.

Aeros کلاس هوشمند و سریع بازی به حساب می‌آید که می‌تواند با استفاده از پورتال‌ها به سرعت در محیط جابجا شود و قابلیت تعویض خشاب سریع دارد. از طرفی کلاس Meridian روی قابلیت‌های حمایتی و دفاعی ازجمله پرتاب نارنجک‌های احیاکننده سلامت یا ایجاد سپرهای گنبدی برای کاهش سرعت رقبا تمرکز دارد.

کلاس سوم با‌عنوان Sabrask شناخته می‌شود که کمترین وابستگی را به پورتال‌ها را دارد. ازطرفی قهرمان‌های این دسته می‌توانند نقاط مختلف را با نارنجک بمباران کنند و از دیوارهای هوشمند برای ایجاد سپر دفاعی بهره ببرند. بااین‌حال جادوی واقعی گیم‌پلی زمانی خود را نشان می‌دهد که بازیکن‌ها در همکاری تیمی از ترکیب درست توانایی‌های خود بهره ببرند. همچنین شباهت‌هایی بین گیم‌پلی کلاس‌های بازی Splitgate 2 با Destiny 2 شرکت بانجی دیده می‌شود. این موضوع باتوجه‌به الهام گرفتن نسخه اول Splitgate از مجموعه Halo جای تعجب چندانی ندارد.

بازی Splitgate 2 در سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. استودیو سازنده دموی قابل تجربه بازی را در رویداد گیمزکام امسال در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط