سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 05:52

کد خبر 586971

یک‌شنبه 21 مرداد 1403 - 07:37:00


تریلر گیم‌پلی چندنفره بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 منتشر شد


زومجی/ استودیو سیبر اینتراکتیو در جدیدترین تریلر بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 به نمایش گیم‌پلی حالت‌های چندنفره پرداخته است.
   
بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 با نمایش هر تریلر امیدوارکننده‌تر به نظر می‌رسد و حال شاهد نمایش جدیدی از بخش چندنفره آن هستیم. شرکت ناشر فوکوس اینترتینمنت و استودیو سیبر اینتراکتیو به‌تازگی تریلر مفصلی از گیم‌پلی اکشن بخش چندنفره بازی را به اشتراک گذاشته‌اند که در آن می‌توانیم با حالت‌های در دسترس بازیکن بیشتر آشنا شویم.

به نظر می‌رسد اولین و مهم‌ترین حالت چندنفره که تریلر روی نمایش آن تمرکز دارد، حالت Operations است. این حالت با مشارکت سه بازیکن و به‌صورت کوآپ PvE تجربه می‌شود که در آن اعضای تیم باید با همکاری یکدیگر در نقشه‌های مختلف پیشروی کنند و مأموریت‌هایی ازجمله مبارزه با گروهی از دشمنان، کشتن باس‌ها یا انفجار بمب را به اتمام برسانند.

حالت چندنفره بعدی Eternal War است که بخش زیادی از تریلر به نمایش گیم‌پلی و ویژگی‌های آن اختصاص یافته است. این حالت به‌‌صورت 4v4 خواهد بود که در آن بازیکن‌های هر تیم باید کنترل یک منطقه را به‌دست گرفته و از آن دربرابر حمله بازیکن‌های حریف محافظت کنند. هر دو حالت Operations و Eternal War به بازیکن امکان می‌دهند از بین چند کلاس مختلف یکی را انتخاب و با آیتم‌های تزئینی گسترده‌ای آن را شخصی‌سازی کنند. هرکلاس در سبک مبارزه منحصربه‌خودش تخصص دارد و انواع توانایی و تجهیزات مرتبط با آن را در میدان نبرد استفاده خواهد کرد.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ (۹ سپتامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط