شنبه 31 شهریور 1403 - 08:56

کد خبر 60311

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 14:00:00


تیپ جدید فونیکس تیگو 8 پرو مکس معرفی شد + قیمت


آخرین خودرو/ با آغاز اولویت بندی شرکت مدیران خودرو برای تحویل محصولات فونیکس و ام وی ام، این شرکت خودروساز خصوصی تیپ جدید تیگو 8 پرو مکس را با پسوند IE معرفی کرد. فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE امکانات و قیمت بیشتری نسبت به تیگو 8 پرو مکس موجود در بازار دارد.
فونیکس تیگو 8 پرو مکس اولین شاسی بلند و کراس اوور دو دیفرانسیل شرکت مدیران خودرو است که با پیشرانه دو لیتری توربوشارژر TGDi به بازار آمده است. این خودرو قدرت 254 اسب بخار را با گشتاور 390 نیوتن متر در اختیار دارد و جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلو و عقب این کراس اوور 7 نفره می رساند. سیستم تقسیم قدرت میان چرخ های جلو و عقب تیگو 8 پرو مکس به صورت هوشمند و بر اساس فناوری i-AWD انجام می شود و راننده هم می تواند در صورت نیاز، ضرایب ثابت و یا عملکردهای محدودشونده را برای انتقال قدرت این خودرو در نظر بگیرد.

در حال حاضر تیگو 8 پرو مکس موجود در بازار به شش کیسه هوا، سقف پانورامای برقی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، تریم داخلی چرم، فرمان کمکی برقی، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اتوماتیک، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، استارت دکمه ای، صندلی های برقی جلو با حافظه صندلی راننده، شارژر بی سیم تلفن همراه، کروز کنترل تطبیقی، نور بالای اتوماتیک، تهویه اتوماتیک دو کاناله، تهویه مستقل ردیف دوم و سوم، پاکسازی هوای کابین، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شش حالت رانندگی، تعویض دنده از پشت فرمان، دستیار صوتی، درِ صندوق عقب برقی، چراغ های AFS و... مجهز است.

اما مدیران خودرو برنامه دارد تا تیگو 8 پرو مکس IE را هم به بازار عرضه کند که امکانات بیشتری را نسبت به نمونه فعلی دارد. در فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE امکانات جدیدی مانند گرمکن صندلی های عقب، گرمکن فرمان و دوربین ثبت وقایع مستقل به خودرو اضافه شده است. تیگو 8 پرو مکس تیپ IE شصت میلیون تومان از نسخه معمولی گران تر است و در مدیران خودرو با قیمت دو میلیارد و 690 میلیون تومان به فروش می رسد. 

نویسنده: محمدحسین بابایی


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط