یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 16:32

کد خبر 616515

سه‌شنبه 13 شهریور 1403 - 14:45:30


توضیحات آموزش‌وپرورش قزوین درباره تجمع فرهنگیان


ایرنا/ مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین گفت: تجمع امروز فرهنگیان به دلیل حضور در میز خدمت بوده و ارتباطی به اعتصاب و اعتراض نداشته است.

علیرضا عباسی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین تشریح کرد: به منظور رسیدگی به مشکلات جامعه فرهنگیان و معلمان استان امروز میز خدمت با حضور مدیرکل و معاونین در محل اداره کل آموزش و پرورش برقرار بود و برخی از همکاران جهت رسیدگی به مطالبات و مشکلاتشان در این مکان حضور داشتند.
وی عنوان کرد: یکی از مطالبات امروز فرهنگیان که در میز خدمت مطرح شد موضوع سهام هتل‌های خریداری شده توسط آموزش و پرورش بود که به آن رسیدگی شد.
عباسی تصریح کرد: در سال ۸۸ با سرمایه‌گذاری فرهنگیان قزوین و از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان ۲ هتل‌ در مشهد و رودسر گیلان خریداری شد ولی تاکنون سهام آن به همکاران فرهنگی انتقال داده نشده که این موضوع از آن زمان تاکنون مشکلات حقوقی بسیاری را برای فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش قزوین به وجود آورده است.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: در پرونده هتل‌ها 5 هزار فرهنگی سهام‌دار هستند و هم‌اکنون نیز این طرح در اختیار صندوق وام‌های ضروری فرهنگیان قزوین قرار دارد.
وی یادآور شد: در میز خدمت امروز فرهنگیان استان مطالباتشان را در این خصوص بیان کرده و مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش نیز توضیحات خود را ارائه کردند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط