یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 16:29

کد خبر 616517

سه‌شنبه 13 شهریور 1403 - 14:45:59


هافبک بارسلونا برگشت


ورزش 3/فرانکی دی یونگ آماده است تا پس از وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر به ترکیب بارسلونا برگردد.
فرانکی دی یونگ در چند ماه اخیر روزهای بسیار سختی را سپری کرده و مشغول طی کردن روند درمان مصدومیتی بوده است که در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا گریبان‌گیر او شد و باعث شد که نتواند تیم ملی هلند را هم در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ همراهی کند.
اعضای کادر فنی و مدیران بارسلونا انتظار داشتند که او از ابتدای فصل در اختیار این تیم قرار بگیرد اما روند درمان او طولانی‌تر از چیزی که تصور می‌شد پیش رفت و این موضوع ناراحتی آنها را هم به همراه داشت اما به نظر می‌رسد که او بالاخره آماده است تا بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند.
روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که دی یونگ بالاخره آماده است که بار دیگر در ترکیب بارسلونا به میدان برود و به احتمال زیاد پس از وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر در اختیار هانسی فلیک قرار خواهد داشت تا بار دیگر با پیراهن این تیم در زمین حضور پیدا کند. آنسو فاتی هم آماده است تا از هفته بعد بدون مشکل در اختیار بارسا باشد.
منابع نزدیک به این باشگاه پیش از این خبر داده بودند که مدیران بارسا از وضعیت این هافبک هلندی بسیار ناراضی هستند و به او هشدار داده‌اند که یا باید بازی کردن با احساس درد را بپذیرد یا تن به انجام عمل جراحی دهد که ظاهرا او راه اول را انتخاب کرده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط