یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 16:57

کد خبر 616638

سه‌شنبه 13 شهریور 1403 - 16:52:00


دو بسته‌الحاقی و یک دنباله برای Black Myth: Wukong در دست توسعه است


زومجی/ منبعی معتبر ادعا می‌کند که استودیوی گیم ساینس توسعه یک دنباله و دو بسته‌الحاقی را برای بازی Black Myth: Wukong آغاز کرده است.
   
پیش از عرضه Black Myth: Wukong، استودیوی گیم ساینس به ساخت بسته‌الحاقی برای این بازی علاقه نشان داد. پس از موفقیت باورنکردنی بازی، حالا گفته می‌شود که این شرکت در حال توسعه دو DLC داستانی و یک دنباله به نام Black Myth: Jiang Ziya است.

این اطلاعات توسط Lunatic Ignus ارائه شده است؛ همان شخصی که فاش کرده بود بازی بیش از ۸۰ باس خواهد داشت. همچنین این منبع در ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) تاریخ انتشار پیش‌نمایش‌های Black Myth: Wukong را به‌طور دقیق اعلام کرده بود.

به‌گفته Lunatic Ignus، استودیوی گیم ساینس قصد دارد تا بسته‌های الحاقی را پس از در دسترس قرار گرفتن پورت ایکس باکس و نسخه‌های فیزیکی منتشر کند. گفته می‌شود که این دی ال سی‌ها روی محتوای بلااستفاده بازی اصلی، مانند شخصیت‌های بودا، امپراتور جید و نژا تمرکز خواهند داشت.

تصمیم برای توسعه این بسته‌های الحاقی و یک دنباله ممکن است به محدودیت‌های بودجه اولیه بازی مرتبط باشد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که Black Myth: Wukong در ابتدا قرار بود ۱۳ فصل داشته باشد، اما توسعه‌دهندگان به‌دلیل محدودیت‌های مالی این تعداد را به ۶ فصل کاهش دادند.

حالا با موفقیت عظیم بازی و فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه تنها در سه روز، به نظر می‌رسد که گیم ساینس در موقعیت قوی‌تری برای گسترش بازی قرار دارد. لازم به ذکر است که این اخبار فقط در حد شایعه هستند و جزئیات یا تاریخ انتشار این بسته‌های الحاقی هنوز تایید نشده است.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط