یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 16:55

کد خبر 616659

سه‌شنبه 13 شهریور 1403 - 17:05:20


سفر استاندار آذربایجان‌غربی به چهاربرج


فارس/ با حضور استاندار آذربایجان‌غربی ۳ پروژه مهم آسفالت راه روستایی در چهاربرج به‌ طول بیش از ۶ هزار متر مربع، افتتاح و به بهره‌برداری رسید، وی هم‌چنین از چند طرح در حال اجرا بازدید کرد.

محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی برای افتتاح و بازدید از چندین پروژه به چهاربرج سفر کرد، اجرای ۳ طرح آسفالت راه روستایی نیز جزو این طرح‌ها بوده که برای آن‌ها در مجموع ۷۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت روستای قیچاق به سالار‌آباد به طول ۲۳۰۰ متر و با اعتبار استانی ۶۵ میلیارد ریال یکی از این پروژه‌ها است.

پروژه آسفالت راه روستایی شعبانلو به خزینه انار جدید، به طول ۱۸۵۰ متر واعتبار هزینه شده ۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های راه روستایی است که به بهره‌برداری رسید.

سومین پروژه‌ای به بهره‌برداری رسید پروژه کردکندی به اسلام‌آباد به طول ۲ هزار متر و اعتبار هزینه شده ۶۰۰ میلیارد ریال است.

استاندار آذربایجان‌غربی در ضمن این سفر از روند احداث مدرسه شش کلاسه منصور‌آباد چهاربرج نیز بازدید کرد، این پروژه از مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به چهاربرج بوده و اجرای آن از سال گذشته آغاز و در حال حاضر با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط