یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 17:10

کد خبر 616682

سه‌شنبه 13 شهریور 1403 - 17:26:21


موراتا شب قهرمانی از همسرش جدا شد!


ورزش 3/روزنامه‌نگار اسپانیایی فاش کرد که زمینه برای جدایی این زوج مشهور از همان فینال یورو و بعد از قهرمانی اسپانیا فراهم شد.
موضوع جدایی آلوارو موراتا و آلیس کامپلو همچنان در اسپانیا بازتاب دارد. زمان چیزی است که همه چیز را حل می‌کند و پس از مدتی که از اعلام جدایی آنها گذشته، اکنون جزئیات بیشتری مشخص می‌شود.
الکسیا ریواس به تلویزیون اسپانیا گفت: «بحث‌های کوچکی بین موراتا و همسرش در طول جام ملت‌های اروپا بود و سپس دعوای بزرگ در زمین چمن و بعد از فینال رقابت‌ها رخ داد. درست زمانی که اسپانیا قهرمان شده بود و همه جشن می‌گرفتند. در جشن قهرمانی، آلیس فقط می‌خواست او، فرزندانش و دوستانش در زمین باشند. نه پدر و مادر موراتا و نه حتی پدر و مادر خودش ولی موراتا به حرف او گوش نکرد. و این زمانی بود که همه چیز منفجر شد.»
الان اوضاع چطور است؟
ریواس توضیح داده است که هیچ گزینه‌ای برای تجدید نظر در رابطه وجود ندارد و شرایط به شدت خراب است: «نه، دیگر هیچ بازگشتی وجود ندارد. وکلا در حال حاضر روی طلاق کار می‌کنند و این امر با توافق دوجانبه خواهد بود. آلوارو آنچه را که به آلیس تعلق دارد و آنچه که می‌خواهد را به او می‌دهد. این دو وکیل با هم کار می‌کنند تا همه چیز خوب پیش برود و آلوارو چیزی که می‌خواهد این است که جدایی بی‌نقص باشد.»
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط