یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 10:53

کد خبر 62224

شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 13:04:59


ورود سامانه بارشی به همدان


ایسنا/ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: این سامانه بیشتر نیمه غربی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

روح‌الله زاهدی، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اظهار کرد: بارش‌هایی به صورت رگبارهای موقتی برای روزهای شنبه و یکشنبه در استان پیش‌بینی می‌شود که همراه با پدیده رعد و برق است و بیشتر نیمه غربی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه سامانه بارشی مذکور به صورت متوسط ۵ تا ۱۰ میلی‌متر بارش باران دارد، تصریح کرد: روز دوشنبه نیز ممکن است بارش‌های پراکنده داشته باشیم و پس از آن تا پایان هفته بارشی نداریم اما ابرناکی در آسمان وجود دارد.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به وزش باد در استان مطرح کرد: وزش باد شدید لحظه‌ای را در طول روز داریم و سرعت وزش باد می‌تواند به ۷۰ کیلومتر بر ساعت برسد.
وی با بیان اینکه از نظر دما تغییرات قابل توجهی تا پایان هفته در استان نداریم، یادآور شد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه فرودگاه همدان از ۱۰ تا ۲۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده و کمینه و بیشنه‌ دما در استان نیز همین مقدار بوده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط