چهارشنبه 04 مهر 1403 - 10:58

کد خبر 62953

یک‌شنبه 31 اردیبهشت 1402 - 00:16:00


حضور 3 گروه خادمان رضوی در گلستان


بسیج/ مدیر کانون خدمت رضوی استان گلستان گفت: از سال ۱۳۸۷ میزبان خادمان رضوی در استان گلستان بوده و تا نمادهایی همچون پرچم متبرک و خادمان رضوی در استان در این هفته داشته باشیم.

عباس حاجی‌اکبری، مدیر کانون خدمت رضوی استان گلستان اظهار کرد: هم اکنون در کانون تخصصی و عمومی بیش از 4500 خادمیار در حال ارائه خدمت به مردم استان خصوصا در مناطق محروم و کمتر برخوردار هستند که از این تعداد 1686 نفر خادمیار خانم و 2814 خادمیار آقا هستند.

وی عنوان داشت: از این تعداد 1650 خادمیار تخصصی و 2850 نفر در کانون‌های عمومی مشغول به خدمت هستند. که عمده کارها را با برنامه ریزی در کانونهای تخصصی انجام می دهیم.

حاجی اکبری افزود: موکب های میقات الرضا را در 5 نقطه از استان استقرار دادیم تا به مسافرینی که از استان ما عبور می کنند خدمت رسانی کنند که این 5 نقطه در شهرستان‌های آزادشهر، رامیان، بندرگز و دو نقطه هم در گرگان می باشد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان گلستان گفت: در ماه مبارک رمضان چهار روز موکب بر پا کردیم و از 23000 مسافر پذیرایی به عمل آمد که هزینه آن بالغ بر 150 میلیون تومان بود و خدماتی همچون سلامت، کودک، چایخانه حضرتی، صبحانه، ناهار و متبرکات ارائه شد.

حاجی اکبری افزود: ۱۰۱ هزار پرس غذا در مساجد و درب منازل افطاردهی شد و همچنین هزار و ۲۶۰ بسته معیشتی ارزاق توزیع شد که یک میلیارد تومان هزینه این امر توسط خادمیاران و خیران تامین شده است.

وی اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال ۱۲۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی تا ۱۴ میلیارد تومان به آنها وام اشتغال پرداخت شود.

وی بیان کرد: جشن‌های دهه کرامت با حضور ۱۳ خادم حرم مطهر در سه گروه در استان حضور یافته و پس از حضور در مزار شهدای گمنام، عطرافشانی گلزار، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان جشن‌های زیر سایه خورشید شروع می‌شود.

دبیر جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید استان گلستان گفت: از سال ۱۳۸۷ میزبان خادمان رضوی در استان گلستان بوده و تا نمادهایی همچون پرچم متبرک و خادمان رضوی در استان در این هفته داشته باشیم.


آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط