پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 19:13

کد خبر 633528

چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 12:50:00


انسداد مرزهای خراسان جنوبی؛ یگان‌های مرزی تجهیز شدند


مهر/ فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: انسداد مرزهای خراسان جنوبی تا سال آینده اجرایی می شود.

امیر جلیل شاطری در نشست خبری هفته دفاع مقدس با بیان اینکه رسالت ما تبیین دستاوردهای دفاع مقدس است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با دستان خالی و بازوان توانمند در برابر جهان ایستادگی کردند.

شاطری تصریح کرد: صدام دنبال این بود که ۳۰ درصد نفت جهان را داشته باشد اما ما با توکل، توسل و فرمانبرداری در دفاع مقدس پیروز شدیم.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان جهان از جنگ عراق علیه ایران به عنوان جنگ جهانی سوم یاد کرده‌اند زیرا همه جهان از صدام در جنگ حمایت می‌کرد.

امیر شاطری افزود: نمایش اقتدار نیروهای مسلح در اولین روز از این هفته با رژه نیروهای مسلح در مرکز استان در بلوار صیاد شیرازی برگزار می‌شود تا یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید بیعت کنند.

به گفته وی در قالب نمایشگاه هفته دفاع مقدس کارهای تحلیلی، تبیینی و آموزشی در زمینه هفته دفاع مقدس و دستاوردهای آن انجام می‌شود.

امیر شاطری خاطرنشان کرد: تا آخر سال ۳۰۰ کیلومتر انسداد مرز در خراسان رضوی انجام خواهد شد و امیدواریم انسداد مرز سال آینده در خراسان جنوبی هم انجام شود.

وی بیان کرد: در سال جاری یگان‌های قوی‌تری با بهره گیری از تجهیزات مناسب در مرز مستقر شده‌اند که با یاری پروردگار همه این تجهیزات ساخت نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

وی متذکر شد: تردد افغانی‌ها به داخل کشور که در سال‌های اخیر افزایش یافته است که جای نگرانی دارد و در مرز خراسان جنوبی تردد زیر سه درصد است و حضور بی رویه افغانستانی‌ها در کشور امنیت ما را مورد تهدید قرار خواهد داد که مسئولان باید فکری در این خصوص بکنند.






پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط