پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 22:31

کد خبر 634634

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 14:50:00


عرضه مستقیم‌ محصولات پرمصرف در نمایشگاه پاییزه البرز آغاز شد


ایرنا/ نایب رئیس اتاق اصناف مرکز البرز از عرضه انواع محصولات پرمصرف به ویژه نوشت‌افزار با نرخ پایین‌تر از بازار در نمایشگاه پاییزه استان خبر داد.

جلیل عیوضی پرگو، نایب رئیس اتاق اصناف مرکز البرز اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۷ شهریور تا ۱۰ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی البرز برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه انواع کالاهای پرمصرف به ویژه نوشت‌افزار، پوشاک، کیف، کفش و مواد غذایی با رعایت کامل انصاف در قیمت‌گذاری به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.
وی تأمین نیازهای دانش‌آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی را از جمله اهداف مهم برپایی غرفه‌های اصناف در این نمایشگاه عنوان کرد.
نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها در برپایی غرفه‌های اصناف در این نمایشگاه در مسیری هدایت شده است تا مصرف‌کنندگان بتوانند بدون دغدغه محصولات پرمصرف مورد نیازشان را با رعایت کامل عدالت در قیمت‌ها خریداری کنند.
عیوضی پرگو با اشاره به استقبال شایان توجه اصناف برای حضور پررنگ در این نمایشگاه پاییزه، گفت: در این راستا ضمن هماهنگی با اتحادیه‌‌های صنفی مقرر شد صرفا کالاهای مرغوب و مشتری‌پسند در غرفه‌های اصناف در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.
وی افزود: نمایشگاه پاییزه البرز هر ساله در آستانه آغاز پاییز و سال تحصیلی جدید برای عرضه کالاهای مورد نیاز مصرف‌کنندگان استان برپا می‌شود.
وی گفت: تیم‌های بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی در این نمایشگاه مستقر شده‌اند تا در صورت احتمال مشاهده تخلفات صنفی بلافاصله پیگیری‌های لازم را انجام دهند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط