پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 22:50

کد خبر 634716

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 12:48:33


مشاور املاک متخلف در زنجان محکوم شد


ایرنا/ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت:مشاور املاک متخلف در زنجان به پرداخت ۹۲۱ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی محکوم شد.

رضا مظفری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: پرونده واحد مشاوره املاک برای گرانفروشی در ارائه خدمات انجام معامله به میزان ۶۲۱ میلیون ریال در شعبه هیأت بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.
مظفری اضافه کرد: شعبه پس از بررسی با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر پرداخت ۹۲۱ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر مبلغ گرانفروشی نیز محکوم کرد.
وی اضافه کرد: بازرسان اتاق اصناف زنجان گزارش این تخلف را با شکایت شاکی خصوصی در بازرسی از واحد مشاور املاک کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.
این مسوول در ادامه با اشاره به تسریع در رسیدگی به پرونده های تعزیراتی در استان،‌ اظهار داشت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و این میزان در استان ۷.۵ روز است.
مظفری با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، خاطر نشان کرد: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به روسای شعب ارجاع می شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط