پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 22:40

کد خبر 634732

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 13:03:40


چقدر خوب بازی می‌کنند؛ عاشق بارسای فلیک شدم!


ورزش 3/باشگاه موناکو دیروز کاپیتان خود، دنیس زکریا، را برای نشست خبری دیدار با بارسا در لیگ قهرمانان اروپا فرستاد.
هافبک 27 ساله سوئیسی، با تجربه زیاد در باشگاه‌هایی مانند بروسیا مونشن گلادباخ، یوونتوس و چلسی، رهبر تیم آدی هوتر است و حتی در پنج بازی لیگ فرانسه، دو گل به ثمر رسانده است.
زکریا در مورد بازی امشب گفت: «بارسا در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و ما باید از نظر دفاعی خیلی خوب باشیم تا برای آنها مشکل ایجاد کنیم. فکر می‌کنم بازی جام خوان گامپر که با سه گل بردیم، هیچ ربطی به این بازی ندارد. آن یک بازی دوستانه بود و این یک بازی لیگ قهرمانان. برای برتری برابر بارسا باید از جان مایه بگذاریم.»

زکریا به هم‌تیمی‌هایش هشدار نیز داد: «ما مقابل بارسایی بازی می‌کنیم که تا کنون همه بازی هایش را برده است، با این حال هیچ فشاری روی خودمان حس نمی‌کنیم. بارسا خوب پرس می‌کند و باید هم در ریکاوری توپ و هم در انتقال آن باهوش باشیم. ما دوست داریم با توپ بازی کنیم و مثل بارسا مالکیت زمین را می‌خواهیم.»
او نمی‌خواست تمام توجهات را روی یک بازیکن متمرکز کند: «لامین یامال تماشایی است و  همه بازیکنان هم سن و سال او در این سطح نیستند. ما سعی می‌کنیم برای مقابله با حملات او و هم‌تیمی‌هایش آماده باشیم.»
تعریف از فلیک: «من اولین بازی‌های بارسا با هانسی فلیک را دیده‌ام و آنها را بسیار بسیار دوست داشتم. او ثابت کرده است که یکی از بهترین مربیان دنیاست و تیم او من را تحت تاثیر قرار داده است. ما هم لیگ فرانسه را خیلی خوب شروع کرده‌ایم، اما زمانی که شما مقابل بارسا بازی می‌کنید، بازی‌های قبلی را باید فراموش کنید. آنها به کار شما نمی‌آیند.»
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط