جمعه 30 شهریور 1403 - 13:10

کد خبر 635394

جمعه 30 شهریور 1403 - 08:58:38


دو هلندی جدید به تیم ملی اندونزی اضافه شدند!


ورزش 3/تیم ملی اندونزی، شگفتی‌ساز مقدماتی جام جهانی، دو بازیکن هلندی جدید را به ترکیبش اضافه خواهد کرد.
بعد از عملکرد قابل قبول در جام ملت‌های آسیا، تیم ملی اندونزی در دو بازی نخستش در مقدماتی جام جهانی موفق به متوقف کردن عربستان در ریاض و سپس استرالیا در خاک خود‌ شد تا نشان دهد چندان حریف دست و پا بسته‌ای در گروه دوم مسابقات نیست.
این تیم که چند بازیکن دو تابعیتی به‌خصوص از کشور هلند‌ را در ترکیب خود دارد، قرار است به زودی دو بازیکن هلندی دیگر را نیز به ترکیبش اضافه کند. در همین راستا شبکه سی ان ان در اندونزی اعلام کرد: "مدیران فدراسیون فوتبال اندونزی قصد دارند هرچه زودتر مس هیلگرز و ریندر جونیور را تا تغییر تابعیت به خدمت بگیرد تا از این پس‌در تیم ملی اندونزی به میدان بروند. کار‌های تغییر تابعیت این دو بازیکن به احتمال فراوان در روزهای آینده تکمیل می‌شود و آنها می‌توانند در بازی سوم اندونزی به میدان بروند.
مس هیگلرز در پست مدافع میانی بازی می‌کند و در حال حاضر عضو باشگاه تونته در لیگ هلند و قیمت او ۷ میلیون یورو تخمین خورده است. لیندرز نیز یک مدافع کناری است که همانند هیگلرز‌ در لیگ هلند و باشگاه زووله به میدان می‌رود. قیمت این بازیکن نیز توسط ترانسفرمارک ۶.۵ یورو تخمین زده شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال اندونزی در مورد حضور این بازیکنان در تیم ملی کشورش‌ گفت: "هر کشوری مجاز  است تا بتواند بازیکنانی را از سرتاسر دنیا به خدمت بگیرد. ما قصد داریم با جذب چنین نفراتی، کیفیت فوتبال اندونزی را توسعه بدهیم. این دو نفر هفته آینده در هلند کارهای مربوط به تغییر تابعیت را انجام خواهند داد و سپس‌ به اردوی بعدی تیم ملی اضافه خواهند شد."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط