شنبه 31 شهریور 1403 - 16:06

کد خبر 636349

شنبه 31 شهریور 1403 - 11:24:32


گواردیولا: بازی روانی نیست، عاشق آرسنالم!


ورزش 3/پپ گواردیولا می‌گوید به دنبال بازی روانی نیست، اما همیشه آرسنال را تحسین کرده و به آنها علاقه داشته است.
منچسترسیتی روز یکشنبه در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد باید روبروی آرسنال به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب سه امتیاز این بازی فاصله‌اش با این رقیب جدی چند فصل اخیر را بیش از پیش افزایش دهد.
سیتی مانند چند فصل اخیر در این فصل هم با کسب چهار پیروزی از چهار بازی و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و آرسنال هم با کسب ۱۰ امتیاز از همین تعداد بازی در جایگاه دوم و در تعقیب این تیم است و امیدوار است که امسال بتواند طلسم قهرمانی در این مسابقات را بشکند.
گواردیولا در آستانه این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط آرسنال اظهار داشت: «آرسنال سال‌به‌سال بهتر می‌شود. دلیل این موضوع این است که آنها سرمایه‌گذاری قابل توجهی روی افزایش تعداد بازیکنان خوب حاضر در فهرست‌شان انجام داده‌اند. تعداد بازیکنان خوب و باکیفیت و درجه یک آنها قابل توجه است.
اگر من حرفی درباره تیم رقیب مانند آرسنال بزنم، همه می‌گویند که من به‌دنبال این هستم که بازی روانی یا کاری شبیه به این انجام دهم، اما واقعیت این است که من همیشه آنها را تحسین کردم و دوستشان داشتم.»
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط