یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 10:59

کد خبر 637124

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 08:50:48


مدیرکل ارشاد بوشهر: ۴۰ برنامه فرهنگی هنری در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود


ایرنا/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۴۰ برنامه فرهنگی هنری به منظور گرامیداشت رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

عبدالرحیم افروغ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: این برنامه ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی طراحی شده و با شروع هفته دفاع مقدس آغاز شده است.
وی افزود: برگزاری آیین شب شعر و خاطره، اکران فیلم سینمایی با محوریت دفاع مقدس، رونمایی کتاب و اجرای نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس بخشی از این برنامه ها است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: نمایشگاه عکس، اختتامیه «جشنواره غیر رقابتی بوشهر سرزمین مقاومت» و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های فرهنگی و هنری این اداره کل در هفته دفاع مقدس به شمار می رود.
افروغ ادامه داد: تمام تلاش ما این است که هنرمندان نوجوان و جوان دهه هشتاد و نود را با آمیزه های دوران دفاع مقدس آشنا تا زمینه خلق آثاری فاخر توسط این افراد در بخش های فرهنگی و هنری ایجاد شود.
وی بیان کرد: اگر چه تلاش های وسیعی برای معرفی رشادت ها، ایثارگری ها و موفقیت های رزمندگان اسلام و مردم مبارز کشورمان در طول هشت سال دفاع مقدس از طریق هنر انجام شده اما هنوز می توان از زوایای دیگر شاهد خلق آثاری مهم در این حوزه باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط