دوشنبه 02 مهر 1403 - 11:50

کد خبر 638477

دوشنبه 02 مهر 1403 - 09:56:05


برگزاری صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح در گنبدکاووس


ایرنا/ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس همزمان با هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ۶ مهر) با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران ادارات و نهادها و خانواده معظم شاهد در ستاد انتظامی این شهرستان برگزار شد.

دراین مراسم که روز دوشنبه برگزار شد، امام جمعه گنبدکاووس در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، تصریح کرد: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های آن در حوزه‌های گوناگون مرهون هشت سال ایثار، فداکاری و شجاعت شهدا و رزمندگان و مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی‌های زیادی داشتند که وظیفه داریم روایت صحیح از عزت و ایستادگی شهیدان و رزمندگان خود را برای جامعه به‌خصوص نسل جوان بیان کنیم.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تحریف دستاوردهای شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به دنبال پشیمانی در مردم نسبت به جنگ هشت ساله هستند.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: به برکت دوران دفاع مقدس و پیروزی و موفقیت‌های جمهوری اسلامی جبهه جدیدی از مقاومت و ایستادگی علیه کفار در بسیاری از کشورهای اسلامی شکل گرفته و رژیم غاصب صهیونیستی هم که افتخارش داشتن ارتش شکست ناپذیر بود، در سراشیبی زوال و نابودی و تحقیر قرار گرفته است.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین بابیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس، آینده ساز هستند، گفت: در دوران جنگ تحمیلی ملت ایران در حالی که تحریم اقتصادی و نظامی بود با دست خالی مقابل کشورهای شرق و غرب ایستاد و به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بزرگی در بخش‌های گوناگون از جمله حوزه نظامی دست یافته است.

حجت الاسلام ترابی افزود: باید دستاوردها و عزت آفرینی‌های دفاع مقدس را به نسل جوان که آینده ساز این مرز و بوم هستند، به درستی منتقل کنیم.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس هم در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دوران هست سال دفاع مقدس، نمونه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی است که جوانان زیادی خون پاک خود را به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی، پای شجره انقلاب ریختند.

نادعلی صادقی افزود: شهیدان و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به خاطر دفاع از سرزمین خود حاضر نشدند، عزت ملت ایران را با ذلت عوض کنند و دشمنان را خوار و ذلیل کردند.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط