دوشنبه 02 مهر 1403 - 11:50

کد خبر 638484

دوشنبه 02 مهر 1403 - 10:15:00


عفو رهبر معظم انقلاب شامل ۹۴ مددجوی کرمانی شد


ایرنا/ رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: ۹۴ نفر از مددجویان زندان‌های سراسر این استان به مناسبت میلاد باسعادت و پر خیر و برکت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) مشمول عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: با پیشنهاد کمیسیون عفو کرمان و عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب و ریاست قوه قضاییه ۸۴ نفر مرد و ۱۰ نفر زن در زندان های این استان مورد عفو قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۶۷ مددجو از زندان های استان کرمان آزاد شدند و تقلیل و کاهش در مجازات شامل حال ۲۷ نفر دیگر از زندانیان شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به فرارسیدن میلاد باسعادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) خواستار عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۲ هزار و ۸۸۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی شده بود.

در آستانه‌ سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام صادق (ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست رییس قوه قضاییه برای عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات محکومان موافقت کردند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط